Mery vzdychla a prohnula se v zádech.
D: ,,Dobrý? Nnepřipomělo t.."
M: ,,Nepřipomělo a ani připomínat nebude. Určitě ne s tebou." skočila mu Mery do řeči.
D: ,,Fakt?"
M: ,,Jasně."
David se usmál, začal přiráže a docela dost rychle.
M: ,,Přideeej." vzdychla Mery.
David se pousmál a přidal ještě víc. Za chvilku oba dva začali pravidelně vzdychat a za chvilku oba dva vyli na vrcholu. David naposledy přirazil a počkal než se do Mery udělá úplně. David si potom lehl vedle Mery.
D: ,,Úžasný."
M: ,,Jako vždycky." usmála se Mery a lehla si Davidovi na rameno. Za chvilku takhle usnuli a spali až do rána.
Ráno se vzbudili nastejno.
M: ,,Dobrý ráno."
D: ,,Tobě taky." usmál se a dal Mery pusu.
Chvilku tak ještě polehávali a potom sešli dolu do kuchyně. Mery dělala snídani a David se na ni koukal jak jí to jde. Potom se zvedl a objal jí zezadu.
M: ,,Copak?"
D: ,,Nic. Jen koukám jak ti to jde."
M: ,,Jo takhle a jak mi to jde?"
D: ,,Úžasně." usmál se David. ,,Jako vždycky všechno." dodal.
M: ,,Jako tobě viď." usmála se Mery.
D: ,,No jasně."
M: ,,Tak mě pusť a pojď se najíst."
D: ,,Rád bych, ale něco mě k tobě přitahuje." dal jí pusu na krk.
M: ,,A co to je?" zasmála se Mery.
D: ,,No asi láska a nějakej hodně silnej magnet."
M: ,,Až tak jo?"
D: ,,Noo. Já vim, ze ti to moc neříkám, ale jsem rád, že tě mám i děti. Miluju tě."
Mery položila talíře a otočila se k Davidovi. Dala mu ruce za krk a dala mu pusu.
M: ,,Vždyť já tebe taky Daví." Dali si pusu a šli si sednout k televizi. Když kěli dojezeno, tak se k sobě přituli a koukali se na telku.
D: ,,A co budem dneska dělat?"
M: ,,Dneska nic. Je velký vedro. Možná tak na zahradu se opalovat nebo do bazénu."
D: ,,No já jsem pro." dal jí David pusu.
Za chcilku seběhli dolu i Matýsek s Tomíkem.
Maty: ,,Ahoj maminko a tatínku."
T: ,,Ahoj."
M: ,,Je ahoj kluci, už jste vzhůru jo?"
D: ,,Ćau kluci."
Maty: ,,Jo jsme. Maruška ještě spí."