To mi děláš schválně

265 3 2
                                    

Potom se společně vysprchovali. Utřeli se a Mery šla pro šampáňo do ledničky. Přinesla ho i dvě skleničky.
M: ,,Počkej tady Daví, hned jsem tady."
D: ,,Jo jasně. Já zatim otevřu to šampáňo."
M: ,,Dobře."
Mery odešla a za chvilku se vrátila. David měl už otevřený šampáňo i nalitý ve skleničkách. Mery si sedla vedle Davida

D: ,,Bože Mery! To mi děláš schválne?"M: ,,Ne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

D: ,,Bože Mery! To mi děláš schválne?"
M: ,,Ne." zasmála se Mery.
D: ,,Já bych řekl, že jo a dost."
M: ,,Já nemůžu za to, že se na mě jenom podíváš a jstevs tvym na to připravenej." zasmála se Mery.
D: ,,No bodeť by ne, když mě furt tak provokuješ.. A že jsi tak krásná a sexy."
M: ,,Ty taky." usmála se Mery a dala Davidovi pusu, která se proměnila v líbačku.
M: ,,Nevypijeme si to šampáňo? Nebo až potom.
D: ,,Můžeš hádat." zasmál se David.
Mery se koukla a videla, že jeho  Davča je připravenej na věc.
M: ,,No, to byla zbytečná otázka.😂"
D: ,,Taky si říkám😂." zasmál se David a začali se líbat. Svlíkli se a David přešel na věc. Pomalu do Mery vnikl. Pro jistotu přes ně hodil deku. David začal přirážet trošku víc nez obvykle.
M: ,,Ohh, DDavíí." vzdychala Mery. David jí začal líbat na prsa a párkrát je i mírně zkousnul. Mery vzdychala už docela nahlas a David taky. Byli oba dva v tom nejlepším, když se z chůvičky ozvala Maruška.
Mj: ,,Máma, táta." trošku pofňukávala.
D: ,,No to snad ne."
M: ,,No bohužel." chtěla se Mery zvednout, ale David jí přilehl.
D: ,,Chvilku to ještě vydrží, nerad chodim od rozděláný práce a kork, když za chvilku budu." usmál se šibalsky a začal přidávat znova na tempu. Za chvilku ova dva byli a David počkal, než se do Mery udělá.
Potom se oblíkli. David si sedl do obýváku a Mery šla za malou do pokojíku.
M: ,,Už jsem tady broučku. Copak?"
Mj: ,,Mě še ždál hnušnej šen."
M: ,,To bude dobrý, tak si lehni a spinkej ju?"
Mj: ,,Kde je tatýnek?"
M: ,,V obýváku."
Mj: ,,Já chči za tatýnkem."
Mery jí vyndala z postýlky a malá se hned rozeběhla do obýváku i s muchláčkem v ručičce.

NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat