Já nejsem malej

261 4 6
                                    

Když v tom šel Tomík. David rychle ruku vytáhl a dělal jakoby nic. Tomík proběhl na záchod a zase zpátky do pokojíku.
David jakmile se zaklaply dveře, tak zajel rukou zpátky.
M: ,,Daví ne, vydrž to až do večera."
David vyndal ruku.
D: ,,To je těžký... Láskoo." začal jí líbat na krku aby jí malinko obměkčil a ví, že je to Mery slabost.
M: ,,Davíí." přivřela Mery oči.
D: ,,Copak miláčku." začal jí líbat a povalil jí na záda na pohovku. Začali se líbat, když jim tam vběhl Mates.
Maty: ,,Maminkooo já mám žížu." přiběhl k nim, zrovna v tu chvíli, kdyby netrvalo dlouho a hupsli by na to. David ho ignoroval a líbal Mery dál.
Maty: ,,Co to děláte?" zeptal se, když stál u nich.
D: ,,Já jsem mamince dával pusinku."
Maty: ,,Aha." usmál se. ,,Maminko já mám žížu." usmál se na Mery.
M: ,,Už jdu pinďo."
David se otráveně zvedl a sedl si. Mery šla s Matýskem do kuchyně, dala mu pití a šla i za Tomíkem a Maruškou do pokojíku.
M: ,,Nemáte hlad?"
T: ,,Já ne teto, ale žížu."
M: ,,Tak na." podala mu pití.
M: ,,Mařenko na, tady máš bumbání."
Mj: ,,Ne."
Tomík to vzal Mery a podával to Marušce.
T: ,,Nabumbej se Maruško, podívej já taky bumbám, aby se maminka nezlobila."
Maruška si to vzala a napila se.
M: ,,Děkuju Tomášku." usmála se na Tomíka. Matýsek se za chvilku přiřítil z kuchyně.
Maty: ,,Baaaaf." skočil na Mery zezadu.
M: ,,Ty raubíři😂."
Matýsek se zasmál.
M: ,,Jo hele Matýsku."
Maty: ,,Ano?"
M: ,,Paní učitelka mi řekla, že si plácnul Adélku po zadečku."
Maty: ,,Jo, ale Adélce to nevadilo."
M: ,,No to je hezký, že jí to nevadilo, ale už to nedělej ju? Pusinku jí dej třeba na tvářičku nebo na pusinku, chytni jí třeba i za ručičku, ale nedávej jí pusinku na krk a neplácej jí po zadečku."
Maty: ,,Ale tatínek ti to dělá taky a já chci bejt jako tatínek."
M: ,,Jenže tatínek je velkej a dospělej a to velký kluci můžou, ty si ještě malej."
Maty: ,,Já nejsem malej." dal ručičky v bok.
M: ,,No jo jsi velkej, ale ne dospělej. Už to nedělej ju?"
Maty: ,,Jo." zakejval hlavou.
M: ,,Šikulka." usmála se Mery. 

NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat