Fakt mě někdy sereš

297 3 4
                                    

David zavřel dveře od ložnice.
D: ,,To je takovej krypl ten Lukáš, to neni možný! Já kdybych ho měl po ruce, tak bych mu fakt asi zakroutil krkem.."
M: ,,V klidu Daví. Hlavně se neper ano? Akorát mě zajímá, že si toho Lukáš nevšiml, že ho mlátí jak Jana, tak i ten její synáček..
D: ,,Malej mu nic neřekl, protože se bál Jany a toho jejího kreténa.."
M: ,,Tohle bych do Jany neřekla."
D: ,,No to já taky ne. Ale tohle mu nedaruju, ten dostane kouř! Ježiš ten mě tak nasral to neni možný."
Mery k němu přišla a objala ho. David objal jí a dal jí pusu do vlasů.
M: ,,Jsem ráda, že jsi takový jaký jsi i když mě fakt někdy sereš😂. Nemám nic proti tvýmu bráchovi, ale tohle už přehnal."
D: ,,Nápodobně miláčku😂. To nepřehnal, ale majestátně posral a Tomíka nedostane do doby než začne přemejšlet jako dospělej chlap, ne sobecky na sebe a ne jako zamilovanej puberťák.."
M: ,,To je pravda." pousmála se Mery.
D: ,,Já mu dám co proto.. Ten se z toho bude srát strachy ještě tejden.."
M: ,,Ale, no no."
D: ,,No jo... Aby si laskavě uvědomil, že ten kluk potřebuje tátu, kord v tomhle věku.. Ať si prcá babu po tom co kluk vyroste a ne teď, kdy ho potřebuje nejvíc."
Mery nevěděla jestli se má smát nebo bejt na něho naštvaná za to jak je sprostej."
M: ,,Šla by udělat jedna věta bez sprostýho slova?😂"
D: ,,Ne nešla.😂"
M: ,,Ale šla."
D: ,,Ale tak, že jsi to ty." usmál se šibalsky, chytl jí pevně za zadek a začal jí líbat. Pomalu se přesouvali k posteli, než se nadáli, tak bylo oblečení dole a užili si spolu vášnivou chvilku. Potom leželi přitulený k sobě. Mery měla přes Davida nohu. David Mery jednou rukou jí objímal a druhou měl položenou na jejím zadku.
D: ,,Tohle jsem přesně potřeboval."
M: ,,Si se musel uklidnit co😂?"
D: ,,Přesně tak😂. Ty mě znáš už jak vlastní boty, lásko." políbil jí David.
M: ,,To teda, ale ty mě taky."
Usmáli se na sebe, dali si pusu a usnuli v objetí toho druhýho.
➖➖
➖➖
➖➖
Pro představu jak vypadá Tomík😁❤

➖➖➖➖➖➖Pro představu jak vypadá Tomík😁❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat