Co tam děláte?

255 3 3
                                    

Nasedli i s dětma do auta a jeli na urgent. Davidovi udělali vyšetření a čeklali na výsledky. Mezitim se tam zjevil i Luky, kterej přivezl pacienta.
L: ,,Čau."
D: ,,No nazdar."
M+ Maty: ,,Ahoj."
T: ,,Aahoj."
L: ,,Co vy tady?"
D: ,,Mám něco s rukou asi."
L: ,,Jo aha. Jak se máš Tomíku?"
T: ,,Dobře."
L: ,,Tak to je fajn." usmál se na něho zatímco Tomík se tisknul k Mery.
L: ,,Já už musim, tak čau.. Ahoj Tomíku."
D: ,,Čau."
M+Maty+T: ,,Ahoj."
Potom přišli i Davidovo výsledky.
M: ,,No šikulka miláčku."
D: ,,Naražený?"
M: ,,Ne ne, ani zlomený."
D: ,,Jsem to říkal hned."
M: ,,No jo ty si zase chytrej co?No co se divim, když jsem si vzala doktora😂." smála se Mery.
D: ,,No já taky nemám co říkat, když jsem si vzal sexy vrchní.😂"
M: ,,Tak jedem domu."
D: ,,Jo jo."
Dojeli domu a David si šel ven hrát s dětma. Mery dělala oběd.
Po obědě se rozhodli, že půjdou do bazénu. Kluci si plavali jak chtěli, malá si spokojeně seděla v kruhu a čvachtala se a David s Mery se na ně koukali. David byl opřenej o okraj bazénu a objímal Mery. Potom jí pomalinku začal rozvazovat horní díl plavek.
M: ,,Co zkouším miláčku?"
D: ,,Svlíknout tě lásko " dal jí hubana na krk.
M: ,,Ne, až večer."
D: ,,Vždyť tomu ani jeden nerozumí."
M: ,,Nebudu. To. Dělat. Před. Dětma..." koukla se na něho přísně. 
D: ,,Dobře, dobře." zavazoval jí plavky. Mery mu rukou nenápadně jezdila po těle až skončila u jeho Davči, kterej se hned v okamžiku co Mery na něho sáhla postavil a Mery to cejtila, protože byla k Davidovi přitisknutá na doraz.
D: ,,To byl úžasnej nápad.. Ale jak mám teď vylíst?!" pošeptal jí do ucha.
M: ,,Já nevim.. Ale koukám no spíš cejtim, že jsi pěkně nadrženej."
D: ,,Aa divíš se?" zavzdychal David potichu, přivřel oči a užíval si Mery prácičku. Sice nenápadnou, ale prováděnou famózně.
Maty: ,,Co tam děláte?" zeptal se z ničeho nic Matýsek.

NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat