M: ,,Teď to štípne."
D: ,,Ale pro.... Jáu do prdele."
M: ,,Ty si fakt hrdina za všechny prachy miláčku😂."
D: ,,Trošku to štíplo, ale jinak dobrý."
M: ,,No jasný😂 a to, že si se tady málem složil bylo co?" ošetřovala mu šmrábance na obličeji a na kloubech ruky, jak bušil do Lukyho.
D: ,,To mě bolí můj Davča."
M: ,,No jasný😂. Tak ho dneska necháme v klidu ne?" usmála se Mery a dala mu pusu.
D: ,,Ne to zase nee.. Potřebuje odborný ošetření..."
M: ,,Jooo? Já bych ho nechala odpočinout." usmála se Mery a uklízela lékárničku.
D: ,,Já ne.. Jen ať se hezky probere😂."
M: ,,Si povíme večer."
D: ,,Tak jo ale chci ho ošetřit od tebe.. Nikdo jinej to tak luxusně neumí."😂
M: ,,Bože můj😂.. Ty i kdyby sis ho měl zlomit, tak stejně prostě jo, že?"
D: ,,Jo.. Za prvý jsem chlap, za druhý když jsi předemnou ty no a za třetí když se předemnou promenáduješ jenom v kraťáskách, tak se pak nediv."
M: ,,Noo já se už nedivim, ale aby jsi se nedivil ty, že sis udělal dalšího Hofa."
D: ,,Ale to neee.." těkal očima. ,,Se vsákne.😂"
M: ,,No do mě ty pako😂. Si zapoměl viď?"
D: ,,Ale notaaak." objal jí zezadu.
M: ,,Uvidíme jo?"
D: ,,Dobrá." usmál se a dal Mery pusu. Oba dva se vydali do pokoje k Matýskovi a Marušce.
Všichni si spokojeně hráli dohromady.
Zavřeli jim dveře a šli si sednout do obýváku na pohovku.
D: ,,Jauvajs." chytl se David za Davču.
M: ,,Copak?"
D: ,,Ale zase to bolí."
M: ,,Chudáčku můj." pohladila ho po strništi.
D: ,,Největší." usmál se a přišoupnul si Mery blíž k sobě.
M: ,,Myslíš si, že se Lukáš někdy ještě ozve?"
D: ,,To nevím.. Už mu nevěřím.."
M: ,,Já si myslím, že jo.. Ale za dlouhou dobu, než zjistí jaká doopravdy Jana je."
D: ,,Taky si to myslím, tak snad brzo."
M: ,,Jo snad jo.