My máme hlad

249 2 4
                                    

Přesuneme se o pár měsíců dopředu. Konkrétně o necelý 3. Mery už je v 8 měsíci a dneska je i Štědrej den. David se s Mery vzbudili nastejno.
D: ,,Dobrý ráno." naklonil se k Mery a dal jí pusu.
M: ,,Tobě taky."
D: ,,Jak si se vyspala?" pohladil jí bříško.
M: ,,Jo dobrý a ty?"
D: ,,Domča si párkrát kopnul, ale jinak dobrý." usmál se.
M: ,,Snad už tak do měsíce bude venku."
D: ,,Jo snad jo. Už se na něho těšim, jsem zvědavej jak bude vypadat."
M: ,,Myslim si, že bude mít oči po obouch. Jinak bude asi jako ty. Tmavý vlasy, hubeňoučkej a zlobidlo."
D: ,,No jasně😂. Bude po mě, ale hodnej. Já si myslim, že bude po tobě. Hodňoučkej, drobnej a malej."
M: ,,Uvidíme. No jako takhle, Marušku tu nezapřeš i kdyby si chtěl a mučili tě😂. Komplet ty v holčičí provedení. Modrý kukadla, tvrdohlavá, tmavý vlásky, hubeňoučká.. No prostě ty."
D: ,,No jasný. To je prostě moje malá princeznička, ta musí bejt po tatínkovi. Mates je zase vzhledově po tobě, jinak chováním já a Domča smad nebude mít BAP po mě i když je tady ta 55% šance. Jinak si myslím, že bude komplet ty."
M: ,,Tak uvidíme." usmála se Mery a David na ní. Dali si pusu a vlítli jim tam Mates.
Maty: ,,Vstávejte, my máme hlad." odhrnul jim peřinu. Mery měla zavřený oči.
D: ,,Mates."
Znova je přikryl. Matýsek jim to zase odkryl.
D: ,,Nech toho Mates, maminka spí."
Maty: ,,My máme hlad."
D: ,,Tak vydržte. Za chvilku jsem tam."
Maty: ,,Dobře."
Matýsek odběhl do pokojíku.
D: ,,V klidu ještě spi.. Já se o ně postarát." pohladil jí po vlasech a  dal jí pusu.
M: ,,Děkuju." usmála se tak jako v polospánku Mery.
David se zvedl a šel do pokojíku, když otevřel dveře, tak ho málem kleplo. Byli všichni oblečený, ale pyžama byli všude. Jedinej Tomík to měl složený.
D: ,,Co to je?" zeptal se naštvaně David.

NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat