Co furt řveš?

280 5 3
                                    

Nakonec se shodli na Dominikovi. S Mery i mrňousem je to všechno jak má bejt. David má volno, takže si ho užívá. No užívá se říct moc nedá. Maruška po něm furt leze, skáče a chvilku ho nenechá vydechnout. Prostě celá David, ale holčičí provedení. I když by si David občas někam zalezl a vůbec nebyl je rád, že Mery a děti má.
D: ,,Hele prcku nechceš si na chvilku hrát sama?" zeptal se Marušky.
Mj: ,,Más pavdu tatýnku, neči."
Mery stála mezi dveřma od kuchyně a  musela se zasmát.
M: ,,No jo celá papínek😂."
D: ,,No ha ha." řekl "uraženě" David.
M: ,,No a ne?😂" smála se Mery.
D: ,,No jo.."
Mery se usmála a zapadla do kuchyně.
David si potom hrál s malou dokud je Mery nezavolala na oběd.
Najedli se a chtěli jít pro kluky do školy. No jenže malá se rozhodla, že bude mít zdrhací. David se jí snažil.oblíknout, nandaval jí ponožku. Malá si jí svlíkla a hodila jí co nejdál jí to šlo. Potom seskočila z gauče a utíkala.
D: ,,Hele ty škvrně jedno mrňavý😂. Koukej sem naklusat."
Mj: ,,Neeeee." začala zdrhat.
D: ,,Maruško pocem."
Mj: ,,Neči."
D: ,,Já se tě neptám."
Mj: ,,No a čo."
D: ,,Nezlob mě."
Mj: ,,Budu." dupla si nožičkou a vyplázla na Davida jazyk.
D: ,,Maru!" křikl na ní David.
Malá se smála a vyplazovala furt na něho jazyk. David se po ní natáhl a chytl jí.
D: ,,Ještě jednou vyplázneš ten jazyk, tak už ale fakt bude zle." zvýšil malinko David hlas, aby se fakt už uklidnila. Taky že jo. David jí posadil na gauč a nandaval jí ponožky. Jednu jí nandal, malá si druhou sundala a hrozně se tomu smála.
D: ,,Už mě fakt ale neštvi." tentokrát už přišla i Mery.
M: ,,Co furt řveš?"
D: ,,Protože předemnou zdrhá a dělá naschvály."
M: ,,Hele mrňousku, buď hodná holčička a nezlob tatínka."
Mj: ,,Aňo."
D: ,,No jsem rád pani madam." koukl se na malou.
Mj: ,,Pomiň tatýnku." pohladila ho po vlasech, když byl k ní nakloněnej a nandaval jí už asi po stý ponožky😂.

NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat