Ráno je vzbudil Mates.
Maty: ,,Maminko, tatínku." bouchal do dveří.
D: ,,Bože to kazisvět, ani vyspat nás nenechá." vrčel David a rozespale šel odemknout dveře.
Mery se smála.
David otevřel dveře a stál tam Matýsek s malou náručí..
D: ,,Co je prcku?"
Maty: ,,Marušce asi neni dobře."
D: ,,Jak to?" vzal si jí od něho.
Maty: ,,Blinkala a je nějaká horká."
Mery hned vystřelila z postele a šla k malý i Davidovi. Šahla na malou a celá hořela.
M: ,,Broučku, ty jsi nemocná, ale z čeho. Vždyť je léto."
D: ,,Já nevim.. Sice nejsem dětskej doktor, ale kouknu se na ní." šel s ní na postel a opatrně jí tam položil. Mery mezitim šla uklidit po malý a Matýsek tam seděl s Davidem. Najednou Matýsek začal popotahovat. David se na něho podíval a zjistil, že brečí.
D: ,,Co je Matýsku?"
Maty: ,,Já mám strach o Marušku. Bude v pořádku?"
D: ,,Jasně Matý." pohladil ho po hlavičce. ,,Neplakej." usmál se na něco a podal mu kapesník. ,,Doběhneš Marušce pro nějaký oblečení a plínku?"
Maty: ,,Jo."Matýsek přiběhl i s tim.
D: ,,Tohle jo?"
Maty: ,,Jo, Marušce to bude slušet." pohladil jí po hlavičce.
David se usmál, přebalil a převlíkl malou. Potom si jí vzal do nároče a malá si o něho opřela hlavičku. David šel s prckama dolu. Mery tam stála a připravovala snídani.
M: ,,Tak co?" pohladila malou po hlavičce.
D: ,,Asi bude jenom nemocná. Jinak dobrý." usmál se a pohladil maloh po zádíčkách. Dal jí do židličky. Mery jí dala pár piškotů.
Maty: ,,Já chci taky piškůtky jako má Maruška."
D: ,,No jo, ty taky musíš mít z každýho hovna kousek viď😂."
M: ,,Davide nebuď sprostej!" koukla se na něho přísně.
D: ,,Hele Maruško, nebuď zase ta přísná úča jo?" 😂
M: ,,No ty zase vtipnej." rozhrábla mu vlasy.
D: ,,Hej."
M: ,,Takhle si roztomilej, když je máš rozcuchaný😂."
Matýsek se pochechtával.
D: ,,A ty se směješ čemu prcku?" řekl David a uděla na něho ten jeho obličej.(Ten obličej je fakt top😂❤❤)
Maty: ,,Ničemu tatínku." usmál se sladce a dal Marušce další piškot, protože to co měla už snědla.
D: ,,No jenom aby."
M: ,,Proč neřekneš Matýsku, že to Maruška už snědla, já bych jí dala další a nemusel si jí to dávat od sebe.
Maty: ,,Mě to nevadí, já to Marušce dám rád." usmál se sladce.
D: ,,No jo ty jsi velkej a šikovnej brácha viď prcku."
Maty: ,,Jo." zakejval hlavičkou.