Když se vrátili domu, tak bylo něco kolem 8. Spal už jenom Matýsek a Maruška. Tomík byl vzhůru.
David opatrně vyndal Matýska a Mery Marušku.
D+M: ,,Matýsku. Maruško" začali je probouzet.
Maty: ,,Mmm." promnul si oči.
Mj: ,,Já chči spinkat."
D: ,,Já vás vykoupu a dám spinkat ju?"
Maty: ,,Jo." řekl rozespale.
Mj: ,,Mhmm." zakejvala hlavičkou.
David oba dva vykoupal a dal je do postýlky. Oba dva se otočili na bok a spali. Tomík se umyl sám, dal Mery i Davidovi pusu a šel si taky lehnout, protože byl taky unavenej.
Mery s Davidem leželi už vykoupaní a přitulený k sobě na gauči.
M: ,,Nechceš něco k jídlu?"
D: ,,Chci, ale ne k jídlu."
M: ,,Ty si nedáš pokoj co?"
D: ,,Na tohle nikdy."
M: ,,No mě je to jasný." zasmála se Mery.
D: ,,A jako ty se mi divíš, když se tady promenáduješ jenom v krátký košilce a ještě ke všemu ti jde vidět trošku ten tvůj boží zadek?"
M: ,,Já za to nemůžu, že je ta košilka tak krátká."
D: ,,No to nemůžeš no, ale kdo si jí koupil?"
M: ,,No já."
D: ,,No vidíš, takže jestli chceš, abych se ovládal, tak mě přestaň takhle brutálně provokovat😂."
M: ,,A ty mě snad neprovokuješ. Chodíš si taky buď jen v trenclích nebo v kraťasech a v obouch případech bez trička."
David se usmál, rychle zvedl a vzepřel se nad Mery.
M: ,,Ale copak?"
D: ,,Už to nevydržim."
M: ,,Tak to pust😂."
D: ,,Hele ty, provokatérko. Moc si nedovoluj." políbil jí David, vzal Mery do náruče a šel s ní do ložnice. Položil Mery na postel a začali se líbat. David sundal rychlestí blesku Mery košilku a sobě kraťasy na spaní. Chvilku se líbali, David potom dal Mery ruce za hlavu a vnikl do ní. Tentokrát trošku víc tvrdě, nez obvykle..