Byl to Lukáš. Mery vzala malou a šla s ní do ložnice. Posadila jí na postel a volala hned Davidovi.
M: ,,Daví?"
D: ,,Copak Mery? Děje se něco?"
M: ,,Je..je tady."
D: ,,Jo už jsem skoro doma. Půjdu zadem, aby mě neviděl."
M: ,,Pospěš si prosím."
D: ,,Jasně." David zavěsil a běžel domu s tím, ze oběhl skoro všechny domy, aby mohl jít zadem. Klíčema si odemkl.
Lukáš bouchal.
L: ,,Haloo Mery? Sakra já vim, ze tam jsi. Tak mi otevři." bouchal na dveře.
David vyběhl nahoru do ložnice.
D: ,,Lásko to jsem já." zaklepal
Mery mu otevřela a hned s brekem mu vběhla do náruče.
M: ,,Já se bojím Daví."
D: ,,Teď už nemáš čeho..Zvládneš ho nějak nalákat sem?"
M: ,,Do ložnice?"
D: ,,No."
M: ,,Já se bojim."
D: ,,Zkusím to nějak nahrát. A pak na něho vlítnu.
M: ,,Nevím.. Bbojím se."
D: ,,Tak ne. Necháme to tak, že tam půjdu."
M: ,,Nebo počkej jjo.. Udělám to, aby mi dal pokoj už nafurt."
D: ,,Nebudu tě do toho nutit."
M: ,,Já to zvládnu." řekla Mery a šla dolu, David se schoval za roh a začal si to natáčet.
L: ,,Noo konečně kočičko."
M: ,,Co chceš?"
L: ,,Tebe." šahl na ní, ale Mery mu ucukla.
L: ,,Já myslel, že se ti to líbilo včera."
M: ,,Ne nelíbilo a nikdy nebude."
L: ,,Je David doma?"
M: ,,Ne neni."
L: ,,To je dobře, protože bych si včerejšek moc rád zopakoval.. Máš tak krásný kozičky a vlastně celý tělo." políbil jí na krk.
David měl co dělat, aby mu už jednu teď nevrazil. Mery se modlila aby to brzo skončilo. Vyšli spolu do ložnice.
Lukáš jí začal znovu svlíkat i přes to, že se mu Mery zase bránila.. Tentokrát už tam David nalítl. Lukáš se lekl a otočil se. Mery se mu vytrhla a schovala se za Davida.. Ten držel Lukáše pod krkem.
M: ,,Hlavně mi slib, že ho nezabiješ."
D: ,,No to nevim.."
L: ,,Ty couro! Nejradši bych tě za.." řekl směrem k Mery. Jenže to Davidovi ruply už nervy...