M: ,,No já bych tě někdy nejradši uškrtila, ale neudělám to, protože by si mi chyběl😂."
David se usmál a dal jí pusu, rukou jí ale nenápadně a pomalu zajíždět pod tričko.
M: ,,Daví tady neee." vytáhla mu jí.
D: ,,Ale já chci teeeď."
M: ,,Ne ne, až večer."
D: ,,Ale já chci teď."
M: ,,Hele, ty si zapoměl, že jsme to dělali asi tak před 5 hodinama?"
D: ,,To bylo míň asi tak 3."
M: ,,No dokonce, takže ne ne ne."
D: ,,Ty uvidíš večer.. Se budeš divit."
M: ,,No hlavně si dej bacha."
D: ,,To se zase neboj."
M: ,,No to se zase bojim.."
D: ,,Hele Matýsek se mě ptal jestli je vezmeme zase na nějakej výlet, tak jsem řekl, že se poradim s tebou."
M: ,,No jasně, že joo."
D: ,,Tomík by chtěl do IQ Landia, ale je to až v Liberci."
M: ,,To nevadí ne? Jen ať si ty poslední 3 tejdny užijou."
D: ,,Přesně tak." dal jí pusu. ,,Ale stejně je to úžasný co?"
M: ,,Copak myslíš Daví?" usmála se Mery a pohladila ho po strništi a koukali se navzájem do očí.
D: ,,Všechno, že jsme spolu tak dlouho, že jsem si tě vzal, máme se nejlíp jak můžeme, máme svůj baráček, máme dva úžasný a roztomilý prďousky. Prostě všechno.." řekl David a dal jí pusu. ,,Tak hrozně moc tě miluju Mery. Ani nevíš jak."
Mery se začaly lesknout oči.. Nic neřekla a jenom ho objala.
M: ,,Je to krásný co si řekl a jsem ráda, že tě mám a že mám všechno co jsi vyjmenoval." zasmála se Mery a utřela si oči.
D: ,,Snad jsem toho tolik neřekl ne😂."
M: ,,No právě, že jo.. Ne každej chlap tohle řekne." usmála se Mery a dala Davidovi pusu. ,,Taky tě miluju Daví." dala mu pusu.
D: ,,Na." podal jí kapesník.
M: ,,No děkuju." vzala si ho.
Za chvilku tam byl i Matýsek.
Maty: ,,Proč brečíš maminko?"
M: ,,To nic Matýsku, co jsi chtěl?"
Maty: ,,Máme hlad, uděláš nám něco ke svačince?"
M: ,,No jasně." zvedala se Mery.
D: ,,Seď lásko, já to udělám." dal ji pusu, zvedl se i s Mery a posadil jí zpátky na židli.
M: ,,Fakt?"
D: ,,Jasně." mrknul na ní a odešel do kuchyně.