Mery s Davidem si zažádali o svěření Tomíka do pěstounské péče. Každým dnem by měla přijít sociální pracovnice. David s Mery jsou docela nervózní. David byl v práci, Matýsek ve školce a Tomík ve škole. Mery zrovna vařila oběd a Maruška si hrála v obýváku v ohrádce.
Mery měla chůvičku v kuchyni, aby slyšela malou kdyby něco chtěla.
Mj: ,,Máma."
M: ,,Už běžim." řekla Mery a šla do obýváku za malou.
Mj: ,,Bubat."
Mery jí přinesla lahvičku s čajíkem.
M: ,,Maruško na." podala jí lahvičku.
Mj: ,,Ne." schovala ručičky.
M: ,,Hele ty skřitku mrňavej, hezky pij sama, jinak uvidíš. Řeknu to tatínkovi a ten se bude zlobit."
Maruška si jí nakonec vzala a napila se.
M: ,,Nooo šikulka." pohladila jí po vláskách. Mery dovařila oběd, najedla se, nakrmila malou a za půl hodiny přišel i David s obouma klukama.
M: ,,Jee čau klucí, nějak brzo ne?"
D: ,,Brzo? Vždyť budou 3."
M: ,,Už? Jo aha😂. Dáte si oběd?"
Maty: ,,Já měl obídek ve školce."
T: ,,Já ve škole."
D: ,,Já si dám, protože ty nemocniční blafy fakt ne." oklepal se David.
Kluci si šli hrát do pokojíku a David si hrál s Maruškou.
M: ,,Daví, tak pojď."
David si vzal malou s sebou do náručí.
D: ,,Jeee špagety." usmál se David a sedl si. ,,Jak jste se tady měly holky moje?"
M: ,,Dobře, ale Maruška nechtěla sama pít z lahvičky, pak když jsem pohrozila tebou😂, tak se napila sama."
D: ,,No co to slyšim princezno.. Ty si maminku zlobila." polochtal jí na bříšku. Malá se nevinně usmála.
M: ,,Tak mi jí dej a v klidu se najez."
David dal malou Mery, ta se začala natahovat k Davidovi a kňourala.
M: ,,Nech tatínka napapat."
Mj: ,,Táta, táta." natahovala se k němu.
D: ,,Tak sem pojď ty malá bleško." vzal si jí na klín, jednou rukou jí držel a druhou jakštakš jedl.