Ráno se první vzbudila Mery. Chvilku se koukala na Davida jak spí. Dala mu pusu a pohladila ho po strništi. David sebou cuknul.
M: ,,No neříkej mi, že jsi se mě lekl😂."
D: ,,Ježiš to vůbec ne lásko." usmál se a dal jí pusu. ,,Divím se, že tady ještě nebuší Mates."
M: ,,Neříkej dvakrát." zasmála se Mery.
D: ,,Kolik je?"
M: ,,7."
D: ,,Teprve? No tak to si ještě na cjvilku zdřímnu." lehl si David a zavřel oči.
M: ,,No to vůbec." smála se Mery a začala do něho šťouchat.
D: ,,Ahhh.. Mery, nech toho." odstrkoval jí pryč, ale Mery se nevzdávala a šťouchala do něho dál. ,,Ty si otravná jak Mates."
M: ,,No to asi bude tim, že je ze stejný rodiny hele😂."
D: ,,No to jo teda, ale Maruška tak otravná neni."
M: ,,Protože je ještě malinká.. Počkej tak 3 nebo 4 roky a povíme si." začala do něho žďuchat znova.
D: ,,Ty si fakt nehorázně otravná to neni možný." stáhl si jí k sobě a objal jí taky, aby se skoro nemohla hnout.
M: ,,No počkej až budeš večer otavovat ty."
D: ,,Ale notak miláčku..." začal jí jemně líbat.
M: ,,Ale ale, co tak najednou.. Se bojíš aby jsi nepřišel o večer co?😂"
D: ,,Trošku." usmál se David a dal jí pusu. Mery se k němu přitulila a hodila přes něho nohu.
Najednou se rozlítly dveře.
Maty: ,,Maminko, tatínkuu... Vstávejteee, jedeme do zoo." začal hulákat Mates.
D: ,,A je to tady.."
M: ,,Tomík ještě spí?"
Maty: ,,Ne."
D: ,,Ty si ho vzbudil viď?"
Matýsek se nevině koukl na Davida.
D: ,,Mates."
Matýsek se jenom usmál.
D: ,, A Maruška?"
Maty: ,,Maruška ještě spinká."
Všichni vylezli z postele a David se šel kouknout na to jestli Maruška spí. Když otevřel dveře, tak viděl jak sedí v postýlce a žmoulá si očíčka.
Mj: ,,Táta." natáhla se k němu.
D: ,,No ahoj princezno." vzal si jí do náruče a chtěl jít pryč, jenže Maruška se začala natahovat k postýlce.
Mj: ,,Mmm." ukázala na postýlku.
D: ,,Co je?" otočil se směrem k postýlce. ,,Jo aha.." vzal muchláčka a dal jí ho. Malá se k Davidovi přitulila a spokojeně si hověla v jeho náručí.