Zhrnutie

945 48 14
                                    


Milí čitatelia, som rada, že ste dali tomuto príbehu šancu a prečítali ste si ho. Mám obrovskú radosť, lebo niektorí čitatelia si príbeh veľmi obľúbili. S vašou podporou sa mi písalo oveľa ľahšie a keď som niekomu v priebehu tých pár týždňov spríjemnila deň tým, že som pridala novú kapitolu, tak to som ešte radšej.

Tento príbeh som začala písať 17. marca 2019. Bolo to náhle a spontánne rozhodnutie a verte, že to neľutujem. Príbeh nechám odležať a možno sa k nemu niekedy vrátim a upravím ho. Túto verziu ukončujem dnes 6. júna 2019 skoro po 3 mesiacoch. Nechce sa mi s ním odlúčiť, ale v živote všetko raz končí a niečo nové začína ...

K príbehu som sa vrátila presne za rok a 4 mesiace. Príbeh je už upravený a verím, že už sa k úprave nevrátim. 


Veľmi sa mi zapáčilo písanie a už v polovici príbehu som sa rozhodla, že napíšem príbeh o Sebastiánovi. Bolo to vtedy, keď Sebastián hovoril o záhadnej dáme Albertovi. Keď prídem na to, aké otázky mohol dávať dámam na plesoch, tak začnem písať, lebo nejaký ten dej mám už v predstavách.

Nateraz sa s vami lúčim. Ďakujem za každý jeden komentár, ktorý nesmierne potešil a za každý jeden hlas☆, ktorý ste dali tomuto príbehu. Tak som dostala naspäť to, čo som sa snažila vložiť do príbehu a vy ste ho ohodnotili. Nikdy som si nemyslela, že sa príbeh bude niekomu páčiť a ani som si nemyslela, že niečo také viem napísať. No som rada, že ste ma práve vy posúvali, lebo nemala by som motiváciu písať ďalej. A ak čítate nejaký príbeh tu na wattpade a páči sa vám, tak podporte  autora príbehu nejakým komentárom a ☆, je to skvelý pocit, keď viete, že vašim príbehom žije aj iný človek a povie vám, čo sa mu páči, čím ste ho prekvapili ... Ja ďakujem za moje čitateľky, ktoré okomentovali tento príbeh a boli im aj preto venované kapitoly.

ĎAKUJEM😍 VÁM


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Príbeh o Sebastiánovi môžete nájsť pod názvom Tajomstvo závoja.

Ďakujem všetkým, ktorí príbeh objavili aj po jeho dopísaní dali mu svoje hlasy, či milý komentár.

Markízov synDove le storie prendono vita. Scoprilo ora