media: Kristián Sinister„Takto to má vyzerať."
„Snälla hjälp, Varnen gut." Prosím o pomoc Vlčieho boha.
„De detta land av makten och ge mig gömma." Daj tejto zemi silu a mne daj úkryt.
„Göm från oss från dåligt," Skry nás od zlého,
„att göra dem förstörda." aby sme ho zničili.
„På grund av dina fiender..." Kvôli svojim nepriateľom...
„...för din älskade." Pre mojich milovaných.
„Ge mig en styrka av dem för att skydda dem." Daj mi pevnosť, aby som ich ochránil.
„Och jag kommer att ge dig min lojalitet!" A ja ti dám svoju vernosť!
Naučiť ľudí, ktorí nikdy v živote ani nepočuli švédčinu naspamäť a správne vyslovovať celú obradnú reč nebolo to najťažšie. To najťažšie nebolo ani presvedčiť ich, že budú musieť dať svoju krv, inak to nebude fungovať. Najťažší bol ten strach.
Aj napriek tomu, ako veľmi sa každý z nich tváril statočne, strach, zakorenený v ich mysli, neustále im nahovárajúci strašné slová ich celkom ovládal. Nečudoval som sa im. Celý život, celý život ich rodičov a ich starých rodičov až do desiatok pokolení im bolo do hláv vtĺkané, že pohania sú zlo, ktoré bolo vykorenené z vnútra sveta a zničené. V istých veciach je to pravda - celá viera vo Vlčieho boha je založená na obetiach a krvi. Množstve obetí. Pohanská viera sa síce od stredoveku posunula kupredu, už nezabíjame ľudí ani sa nespoliehame sa veštcov, ale tá divokosť, ten primitívny duch je stále tam, skrytý pod vrstvami vzdelania, skúseností a poznatkov. Má ho každý človek. Ale my sme mu omnoho bližšie. Žijeme s ním celé tisícročia.
Moderný človek sa stal natoľko otupeným, že nedokáže vnímať svoje vnútro, ktoré mu nahovára, že je čosi zle. Moderní ľudia nerozumejú, prečo je ich čoraz viac neplodných, prečo mladé omegy nemajú heat pravidelne alebo alfy rut dokonca nedostanú, prečo sa nestanú mates, hoc prebehlo spojenie, prečo bond nefunguje, ako má. Namiesto toho, aby siahli do svojho vnútra, vyvíjajú nové lieky, nezmyselné liečebné procedúry a výskum, ktorý nikam nevedie. Hľadajú odpovede vo vede a pritom zabíjajú svoju vnútornú beštiu, divokú osobnosť, ktorá ich chránila po celé tisícročia. Pohania nikdy nemali takéto problémy a vďaka tomu sme dokázali prežiť pokresťančovanie sveta. A prežijeme ďalej.
Keď bol ochranný kruh vytvorený, vrátili sme sa do chaty. Toľko nevinnej dobrovoľne darovanej krvi nás ochráni na dlhý čas, avšak pri množstve energie, ktorá je vydaná na ochranný kruh na tak malom priestore sa obávam, že sa čoskoro preťaží a spadne. Nemáme veľa času.
YOU ARE READING
DISPARATIO (Trilógia Súrodenci Sinistroví, časť I.)✅
FantasySinister. Meno, ktoré v pohanskom svete vzbudzuje hrôzu aj úctu. A štyria súrodenci, deti zradcu, ktorí toto meno nosia. Ušli z hornatého Talianska do chladného Nemecka, len aby zanechali starý život plný nebezpečenstva a bolesti a začali od...