media: Gregory Sinister
„Deti moje!"
Cesta hustým lesom po úzkej prašnej ceste plnej jám a kameňov sa vliekla. Priechod im čistili jeho chlapci na motorkách, kontrolujúc okolie. Mali hlásiť akúkoľvek cudziu aktivitu, ale v okolí desiatok kilometrov nebolo živej duše. Keď konečne dorazili na miesto, v diaľke sa už obzor stával jasnejším. Dva landrovery zaparkovali neďaleko čistinky, na ktorej by obyčajný smrteľník nikdy nerozpoznal ostatky pohanského obradu. Kamene, v kruhu rozložené okolo, v strede nepostrehnuteľné zvyšky vypáleného triskelionu. Ale to všetko bolo zanedbateľné, oproti tej energii, ktorá elektrizovala vo vzduchu, vôni, ktorá omamovala zmysly vlčích pohanov a burcovala v nich ich divokú stránku. Štyri motorky zastavili hneď vedľa áut, muži, odetí v čiernom, s žiarivo modrými pásmi na hrudiach zostúpili a hneď začali otvárať batožinový priestor.
Gregory vystúpil z landroveru ako prvý, nasledoval ho Andreass. Potom dvaja muži, ktorí niesli mladého chlapca, omegu. Nechal ho spútať v okamihu, ako vstúpili do landroveru. Nebránil sa, celé telo sa mu nepretržite chvelo a z úst unikali hlasné vzlyky. Taký vydesený. Pravdepodobne najväčším ohrozením, ktoré zažil, bol nedostatok vitamínu C. Teraz však bol tichý, až na jeho splašený dych. Kráčal dobrovoľne a rezignovane, hlava sklonená k zemi.
Kučeravý muž nepotreboval vydať žiadne rozkazy - jeho vojaci dopredu vedeli, čo majú robiť. Utáborili sa na východnej strane čistinky, rozložili dva stany a niekoľko veľkých svetelných stojanov. Jeden z nich našiel vhodný strom, ku ktorému priviazali chlapca. Gregory povedal Andreassovi ešte niekoľko slov, potom si vzal stoličku, rozložil ju a sadol si vedľa trasúceho sa chlapca. Jeho žiarivé oči ho pozorne skúmali. Omega bol vydesený. Pokožka vlhká, pery chvejúce sa, zreničky rozšírené. Skláňal pohľad smerom k zemi, jasný znak poníženia. Alfa natiahol ruku, stisol mu bradu a prinútil ho pozrieť sa mu do očí.
„Nechápem," preniesol po nemecky, no so silným prízvukom. Potom mu prehrabol vlasy, prezrel zuby, ponaťahoval chudé ramená. „Čo ju mohlo na tebe tak zaujať, že tak strašne riskovala. Kosť a koža, bledý ako mlieko, pravdepodobne si každú chvíľu chorý. Tak čo?"
Žiarivá modrá pozorne študovala každý pohyb malej omegy. Chlapec sa okamžite skrčil a pritisol ku stromu, o ktorý bol priviazaný, čo najďalej od neho. Gregory sa pohodlne oprel do stoličky a zopäl ruky.
„Čo po mne chcete?" ozval sa chlapec šeptom vôbec po prvýkrát tej noci. Hlavu držal sklonenú, pod dominantným pohľadom modrookého muža to ani inak nešlo. Hlas sa mu triasol a preskakoval.
„Nie je to jasné? Si jej drahý. Moja dcéra mala vždy len jeden dôvod, prečo riskovala - svoju rodinu. Nebude dlho trvať, než sem príde."
„Nerozumiem vám," vzlykol omega. „O kom to hovoríte?"
Gregory naklonil hlavu na stranu. Bola teplá noc, až horúca, no ten maličký sa aj tak triasol. Bola mu zima? Jeho muži, zvyknutí na chlad a sneh sa určite necítili komfortne, ale títo nemci boli očividne zvyknutí na teplo. Zložil si preto vestu, ktorú mal na sebe a prehodil ju cez jeho útle ramená.
ESTÁS LEYENDO
DISPARATIO (Trilógia Súrodenci Sinistroví, časť I.)✅
FantasíaSinister. Meno, ktoré v pohanskom svete vzbudzuje hrôzu aj úctu. A štyria súrodenci, deti zradcu, ktorí toto meno nosia. Ušli z hornatého Talianska do chladného Nemecka, len aby zanechali starý život plný nebezpečenstva a bolesti a začali od...