Prolog

11K 281 12
                                    

Wszyscy uważali, że moje życie jest idealne. No przecież mój tata jest obrzydliwie bogaty. Każdy się go boi, a co za tym idzie każdy boi się również mnie. Chociaż nic nie zrobiłam. Po prostu urodziłam się jako jego córka i właśnie dlatego nie mam przyjaciół. Bo każdy się mnie boli. Chociaż. Ja nawet nie mogę mieć przyjaciół, ale mam jedną przyjaciółkę. Tylko dlatego, że ona się mnie nie boi, a jej ojciec ma jakieś tam interesy z moim.

Ale mimo to i tak to mi nic nie daje. Bo moje życie wcale nie jest idealne, bo każdy mój ruch jest kontrolowany. Przez ojca, brata, albo pieprzonych ochroniarzy, którzy chodzą za mną krok w krok. O wszystkim decyduje mój ojciec. O wszystkim. Bez wyjątku.

Życie jest tak niesprawiedliwe. Mój beat może robić praktycznie co chce i nie obwinniam i to mojego brata, bo on jest cudowny i on nie ma na to wpływu, ale czemu ja i tylko ja? Przecież Ethan też jest jego synem.

Ja nawet nie mogę mieć chłopaka. Nie mogę się całować. Nie mogę uprawiać seksu. Bo tym kimś nie może być pierwszy lepszy chłopak ze szkoły. Musi być to ktoś, komu mój tata ufa. Kogo mój tata zna. Ktoś, kto jest godny aby zasmakować moje ciała. Wziąć ze mną ślub. Mieć dzieci. Bo ja w jego świecie jestem kimś. Jestem jego córką, która zasługuje na to co jest najlepsze. A moja druga połówka również musi być kimś.

I dopiero gdy tata znajdzie takiego kogoś, będe mogła wyjść za mąż. I wiem, że nastąpi to niedługo, bo mam już 21 lat, a w jego świecie to jest już czas. Czas na mojego pierwszego faceta. Pierwszego i zarazem ostatniego, którego wybierze mój ojciec.

I mimo, że to wszystko mi się nie podoba, na wszystko się godzę. Nie potrafię mu się przeciwstawić, bo od dziecka byłam wychowywana na grzeczne i uległe dziecko. I właśnie taka byłam. Robiłam co tylko chciał mój tata. I wiedziałam, że tym razem też tak będzie. Bo mimo, że wiedziałam, że mnie nie skrzywdzi, bałam się go. Widziałam pare razy jaki potrafy być nieobliczalny i nie chciałam aby jego gniew był skierowany w moją stronę.

Więc zgadzałam się na wszystko.

Ale i tak go kocham.




Zapraszam do czytania, ale od razu uprzedzam, że rozdziały będą pojawiały się raczej bardzo rzadko, no chyba, że cośsię zmieni ;)

Pozdrawiam
imbubuxxx

Love doesn't choose! - Zayn Malik / ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz