Miłego czytania ;)
Jęknęłam przeciągle i zsunęłam się z łóżka. Była godzina ósma, a ktoś dobijał się do drzwi. Zayn smacznie spał, a ja chcąc nie chcąc musiałam iść otworzyć, bo nie chciałam żeby Charlie sie obudził.
Założyłam kapcie na stopy, po czym wyszłam z sypialni i szybko pobiegłam na dół, bo osoba za drzwiami była bardzo niecierpliwa.
Spojrzałam przez Judasza i gdy zobaczyłam Iana, otworzyłam drzwi.
Przeskanowałam wzrokiem jego ciało. Miał na sobie czarne spodnie z przetarciami, tego samego koloru koszulkę i skórzaną kurtkę, a na jego nosie spoczywały okulary przeciwsłoneczne.
- Hej. - uśmiechnął się szeroko i pomachał mi.
- No cześć. - odwzajemniłam uśmiech. - Wejdź. - przesunęłam się.
Ian wszedł do środka, ale w dość nietypowy sposób, bo bokiem, trzymając ręce cały czas za sobą.
- Co ty robisz? - zapytałam nie rozumiejąc do czego ma to służyć.
- Nie ważne. Idź przedemną do kuchni i nie odwracaj się. Mam coś super. - powiedział cały czas szeroko się uśmiechając.
- Ian? Dobrze się czujesz? - zmarszczyłam brwi.
- Oj nie pytaj tylko idź. - ponaglił mnie.
- No dobra. - westchnęłam, zamknęłam drzwi i ruszyłam do kuchni. Gdy weszłam do pomieszczenia, odwróciłam się do niego i zapytałam: - Okej, więc o co chodzi? - zawiązałam ręce na piersiach i uniosłam brwi do góry.
- Chodzi o to, że ja tyle się staram i nic, a ty jeden dzień i zostałaś sławna. - prychnął i wyjął zza pleców gazetę i rzucił ją na blat, po czym przy nim usiadł.
- Po co mo gazeta? - skrzywiłam się.
- Boże, ale ty jesteś niekumata od rana. - uderzył się otwartą dłonią w czoło. - No zobacz, idiotko.
- Okej, okej.
Nie wiedziałam o co mu chodzi i nawet nie próbowałam się domyśleć, ale gdy tylko zabrałam gazetę w rękę to zrozumiałam.
Od razu na pierwszej zdrowie było zdjęcie mnie, Zayna i Charliego gdy byliśmy galerii. Trzymaliśmy się ręce i można było powiedzieć, że uśmiechaliśmy się do siebie, ale pamiętam, że akurat wtedy śmialiśmy się z tego jak Charlie powiedział, że on też chciałby nosić sukienki jak dziewczynki. Nasze spojrzenia na chwilę się spotkały, a na tym zdjęciu było to znakomicie ujęte.
No to nieźle.
- Zayn Malik się zakochał? - przeczytałam na głos po czym otworzyłam na stronie ósmej gdzie był dosyć długi artykuł i jeszcze dwa inne zdjęcia. - Jedyną kobietę z jaką pokazywał się gangster była dobrze nam wszystkim znana Vanessa Hudson, jednak nigdy oficjalnie nie potwierdzono, że są razem. Zayn Malik w ostatnich miesięcach nie był widziany z żadną inną kobietą, jednak ostatnio widziano go w galerii handlowej gdzie był ze swoim synem Charliem i Millie Waller, córką swoje wspólnika. Trzymali się za ręce i wydawali się szczęśliwi. Czyżby Zayn Malik w końcu się zakochał? - skończyłam, nie mając zamiaru czytać dalej.
Jednak wielka brednia.
- Zabawne. - prychnęłam i odłożyłam gazetę.
- Co jest zabawne? - zapytał Ian.
- To co oni tam piszą, szkoda, że nie wiedzą, że to wszystko jest na pokaz. - wzruszyłam ramionami.
- Najwidoczniej dobrze udajecie. - zaśmiał się.
CZYTASZ
Love doesn't choose! - Zayn Malik / ZAKOŃCZONE
Lãng mạn"Miłość zjawa się niespodziewanie jak włamywacz. W jednej chwili wszystko znika, życie przenosi się w inny wymiar. Nagle topnieje strach. " Guillaume Musso Millie od zawsze była kontrolowana. Mogła robić tylko to na co jej tata się zgodził. On decyd...