-ALİN-
"Sizinle daha önce tanışmış mıydık?"
Hayır,kesinlikle hayır.
"Hiç sanmıyorum." Dedim itici bi ses tonuyla.
Evet.Hayır.Belki.Ahh tanıdıktı ama bir o kadar da yabancı.
"Sen bana ismini söylemeyecek misin?"
Replikler hep aynıdır aslında.Bu şekilde başlar ve bu geceyi birlikte geçirmeyi teklif ederek sonlanır.Şuan karşımda duran bu adam da tam bu yolda ilerliyordu. Tam kim olduğumu söyleyecektim ki sarışın çocuğun lafa girmesiyle lafım bölündü.
"Ben tanıtayım. Alin Menay,Selim ve Yeliz Menay'ın biricik kızları. Menay Holding'in tek varisi." Deyip Derin'e döndü.Beni tanıyor oluşundan ve daha önemlisi hiç gereği yokken anne ve babamdan bahsetmesi beni rahatsız etmişti.
"Ve Derin Baykan. Menderes ve Canan Baykan'ın iki çocuğundan biri.Abisi yurtdışındaki holdingin başkanı."
Şuan ağzımın iki karış açık olduğuna eminim ve yalnız değildim.Sürtük Seren'in de şok olmuş ve kıskançlıktan çatlayan suratını görünce keyiflendiğimi itiraf etmeliyim.Derin'in haykırışıyla kendime geldim.
"Vaaovv!Anlaşılan birileri dersine çalışarak gelmiş de hayırdır ortaklık falan mı teklif edeceksiniz?" Dedi kollarını göğsünde birleştirip.
Benim de aklımdan geçen buydu.Ailemiz ve şirketler hakkında her şeyi biliyor gibi bir halleri vardı.
"Gazetelerin magazin bölümünde yayınlanan haberleri es geçmek istedim sonuçta onları bilmeyen zaten yok." Dedi Arda.
"Amerikadaki birinin Türkiye magaziniyle bu kadar ilgilendiğini düşünmezdim."
Dedim tek nefeste. Konuşma klasik bi yönde ilerliyordu,ve ben bu çocuklara hiç mi hiç güvenmiyordum.
"Neyse ne,isminin Alin olduğunu öğrendim ya o yeter." Diye atladı Kıvanç.
Hayır neyin kafasını yaşıyordu. Manyak mı ne ya.Sürtük Seren,çocukları size bırakmam bakışını takınıp konuştu.
"Evet beyler,hadi yeter. Daha bi sürü masa var. Onları da gezmeliyiz değil mi ama?"
Resmen çocuklara yapışıp yanımızdan söke söke götürdü. Bu da başka bi manyak. Ben dedim gelmeyelim diye. Bizimkiler nerede kaldılar ya?
"Derin ya arasana bizimkileri? Dedim dudaklarımı büzüp.
"Tamam dur. "
Derin telefonu çıkarırken bizimkiler de kapıda göründüler. Derin'i çekiştirip bizimkilere el sallayarak işaret verdim. Aynı anda Yankı,Emre,Arsal,Melis,Ceren içeri girdiler. Emre,
" Yine çok güzel olmuşsunuz bayanlar." deyip yanağımızdan kibarca öptü. Buna karşılık gözlerini deviren Yankı,
yanaklarımızı sıkıp makas aldı.
"Benim bebeklerim,yine çok seksi. olmuş."Dedi. Bu çocuk harbi öküz ya. Hayır biraz Emre'yi örnek alsa ya. Bak nasıl kibar davranıyor. Derin iç sesimi okumuş gibi,
"Iyyy bebeklerim ne ya,kıro musun sen Yankı?" Diyerek tiksinmiş gibi bir ifadeyle ona baktı.
"Harbiden tatlım,biraz Emre'yi örnek alsana sen!" Dedi Ceren.
Hah ben de bunu bekliyordum. Yine kız ittifakı kurup dayanışmayı başlattık. Yine süperiz kızlar. On puan bize kızlar.
"Tamam,millet yeter! Zevzekliği bırakın da masaya geçelim." Dedi Arsal. Hayır bu çocuk olmasa bizim grup iptal. Hep bu toparlıyor bizi. Zaten bizim grubun bi araya gelmesinde de en büyük etken Arsal'dır. Aslında biz kızlar olarak gruba girmeden önce Arsal'la Yankı tanışmışlar. Çocukluktan beri birbirilerini tanıyor olmalarına rağmen 4-5 yıl kadar önce kız meselesi yüzünden çok büyük bi kavga etmişler. Araları gittikçe açılmış. Kavgadan bi yıl sonra Yankı annesini kaybetmiş,Arsal gurur yapmayı bırakıp Yankı'nın yanında durmuş. Ve maalesef ki Yankı'nın babası bizimkiler gibi değil. Özellikle annesinin ölümünden sonra oğluna gittikçe kötü davranmaya başlayan Semih Amca'ya kafa tutan bir tek Arsal varmış. Yankı o gün bugündür Arsal'ı kardeşi gibi gördüğünden bahseder hep. Tabi aynı şey Arsal için de geçerli. Bu ikisi tekrar beraber takılmaya başladıkları zaman,yurtdışından Yankı'nın kuzeni Emre gelmiş. Ki fark etmişsinizdir ki Emre ile Yankı birbirinin tam zıttıdır. Bu yüzden de aralarında sürekli tartışma çıkar hatta. Ee toparlama görevi de Arsal'a kalıyor. Biz kızların olayıysa,annelerimizin düzenlediği yardım fonundan tanışıyoruz. Daha doğrusu Derin ve ben kızlarla bu fonda tanıştık. Cemiyetteki kız anneleri toplanarak altın gününün daha geniş çaplı,göz boyamalı ve buram buram zenginlik kokan versiyonunu yapıyorlar gibi de düşünebilirsiniz. Kızlarla tanışmamızın ardından da partilerin birinde çocuklarla kaynaştık. Yani yaklaşık 2 yıldır hep beraber takılıyoruz. Birbirimize alıştık da denebilir. Gerçi hala oy birliğiyle Yankı'yı kovmayı düşünmüyor da değiliz ama Arsal izin vermiyor maalesef.
"Neyse,konuya dönersek...Ee ama hiçbiriniz beni dinlemiyorsunuz!!" Derin yine gruba bir şeyler anlatmıştı anlaşılan. Tabi ki yine hiçbirimiz dinlememiştik. Ne tesadüf.
"Hangisini dinleyelim kızım,bi buçuk saattir konuşuyorsun." Diye çemkirdi Yankı.
"Aman size anlatanda suç!" dedi Derin. Derin yüzünden son bi buçuk saattir masada uyukluyordum,Yankı-Arsal tekila shot savaşı yapıyorlardı. Emre-aramızdaki tek kibar-Derin'i gerçekten dinliyor gibiydi. Melis'le Ceren kendi aralarında sohbete dalmışlardı. Bu sırada dans müziği çalmaya başladı ve Sürtük Seren sahneye çıktı.
"Evet şimdi eş değiştirerek dans edeceğiz. Hadi bakalııım herkesi bekliyorum."deyip sahneden indi.
"Ne yani bunun ismi bu muymuş ?" diye sordum. Hepsi bilmiyorum der gibi başını salladı. Parti ruhuna -ne ruh ama- ayak uydurup dans etmeye başladık. Tanımadığım ve neredeyse içime düşecek birkaç kişiden sonra ela gözlüm bana denk geldi. Ela gözlü'm mü ? Öyle mi dedim ben. Neyse bunu sonra tartışacağız iç ses. Bu cümlem karşılığında haince bi gülüş aldım iç sesimden. Yine o,yine o. Ela gözlü bana iç sesimden de kötü bi şekilde sırıtıyordu.
"Bi şey mi oldu?" dedim hızlıca.
"İç sesinle gerçekten tartıştın mı yoksa hayal mi görüyorum onu düşünüyordum."Dedi ve alayla dudakları kıvrıldı.
Ve tabi ben şok,ben iptal,ben vefat. Şuracıkta gömün beni. Sesli mi yaptım bu konuşmayı ben ? Aman Allah'ım rezillik!
"Yok ya sen yanlış duymuşsun." Kıvırmanın nirvanası,insan bu kadar mı çaktırır be.
Acaba ela gözlü'm kısmını duydu mu? Allah'ım nolur duymasın,pliis pliiis.
"Evet,onu da duydum Alin." dedi neşeli bi sesle. Ben artık tüy dikme aşamasına geçtim,başyapıt yaratıyorum.
"Ben aslında ela gözlüm derken şaaptım yani şey demek istedim..."
Ne demek istedin Alin ? Hayır ben de çok merak ediyorum doğrusu dedi iç sesim. Bi kere de benim tarafımı tutsa incileri dökülür.
Neyse ki ben cevap veremeden,daha fazla kıvıramadan,rezil olamadan,ölemeden,
kızaramadan partner değişimi yaptık da kendimi Yankı'nın kollarında buldum.
"Ne o kız,betin benzin atmış. Az önceki çocuktan mı yoksa bak bütün gece kesti sizi zaten...Döveyim ya ben onu,döveyim mi?" Derken öldürücü bakışlarını Kıvanç'a atıyordu.
"Yankı saçmalama ya ben çok yorgunum ondan sanırım "diyerek bi yalan daha attım. Bu gece de maşallah yani döktürüyorum.
"Haydi,evlerimize mi dağılsak,sıktı bu parti olayı beni." Deyince yan tarafımızda dans eden Melis'le Arsal beni onayladı. Partinin çıkışında bekleyen gazetecilere klasik birkaç poz verip bizimkilerin arabasına doğru ilerledik. Yankılar, Melis'i bırakacaklardı. Biz de Ceren'i. Vedalaştıktan sonra arabaya attık kendimizi. Kızlara dönüp arabayı çalıştırmadan önce 'Ne geceydi ama' bakışı attım. Ceren,ben konuşamadan
"Hiç sorma" dedi. Ve soru sormadan arabayı çalıştırdım. Ceren'i bırakıp eve gittiğimizde ilk iş olarak duşa girdik sonra da salonda buluştuk. Bu beraber yaşamaya başladığımızdan beri adetimiz gibi bir şeydi. Genelde de beraber uyurduk zaten. Yalnız bu gece biraz farklıydı. İkimiz de konuşmuyorduk. Fırtına öncesi diye nitelendirebileceğim sessizliği ben bozdum.
"Amerika bozuntuları hakkında ne düşünüyorsun?" Dedim ikili koltukta biraz daha yayılırken.
"Aslınd..."Derin sözünü tamamlayamadan kapı çalındı.
"Bu saatte?" Dedik birbirimize sorar gibi.Elimize birer biblo alıp kapıyı araladık eminim ki çok komik gözüküyoruzdur,üzerimizde gecelik saçımız klasik ev topuzu ve duş sonrası akmış rimeller ve elimizde biblolar.İkimizde adları gereksiz Amerikan bozuntularını beklemiyorduk tabi. İkisi de aynı anda,
"İyi geceler kızlar." Dediler. Aklımda birçok soru vardı.
Biz bunlarla yeni tanışmadık mı?Bunlar bizim adresimizi nerden biliyor?Bunlar medyum mu acaba?Biz niye pijamalıyız?
Ve asıl bomba bu sessizlikte Derin'in fısıldamasıydı.
"Bari rimelleri silseydik..."Arkadaşlar,biraz acemiyiz ancak lütfen hemen yargılamadan okuyun. Umarım hikayeyi seversiniz 😃😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatırlamadığım
Teen FictionYıllar sonra Amerika'dan kalkıp gelen Arda ile Kıvanç. Müthiş bir arkadaş grubuna sahip olan ancak yıllarını gerçek aşkı bulmaya harcamış Alin ve Derin. Eski hatıraların ve sırların arasında sıkışıp kalmış iki genç kız. İntikam mı aşk mı ? # Kıvanç...