11-Güven Bana

431 14 1
                                    

Multimedia Derin ve Arda 😊 İyi okumalar. Bölüm şarkısı var:Ane Brun feat. Linnea Olsson - Halo. Dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim 😍😘

-DERİN-

Arda,battaniyeleri alıp peşimden gelmişti. Normalde olsa kimseyle konuşmaz,kimseye güvenmezdim ancak şu an beni anlayan birine güvenmeye ihtiyacım vardı. Sorgusuz sualsiz inanmaya,birinin beni korumasına ihtiyacım vardı. Nedenini sorgulamaya cesaretim olmasa da Arda bana iyi geliyordu. Tıpkı,Kıvanç'ın Alin'e iyi geldiği gibi. Şimdilik bununla ilerleyebilirdik. İkimiz de. Doğukan'dan sonra hiçbir erkeğe güvenememiştim. Hala kendime itiraf etme konusunda savaşsam da korkuyordum. İnsan bir kere yaşayınca her türlüsünü düşünüyor. Ya aldatılıyorsam,ya başka biri varsa... Doğukan'dan sonra o kadar çok uzaklaşmıştım ki. Alin,sabredip yanımda kalan nadir kişilerden biriydi. Salıncağa doğru yönelip oturdum. Hava bayağı soğuktu aslında ve ben çok üşüyordum ama umrumda değildi. Buna ihtiyacım vardı biraz da.
"Biraz daha iyi misin ? Dedi Arda. Beni merak etmesinin bu kadar hoşuma gitmesi normal miydi acaba?Şu hale bak gözü kör aşıklara döndüm.
"İyiyim."dedim.
Şu an her ne kadar ona sarılmaya ve onun sıcaklığını hissetmeye ihtiyacım olsa da yapamazdım.Hissettiklerimi ona hissettirmemeliydim.Bunu yapmam demek Arda'nın duvarlarımın ardına geçmesine izin vermem demek.Ve ben gerçekten buna hazır değildim hele de böyle bir durumdayken.
"Bana yalan söyleme,Derin."
Hı? Ha? Hö?
"Ha?"
Kibarlığın varoluşuyum resmen,çocuk yumuşacık sesiyle bi şey söylüyor benim tepkime bak.
"İyi olmadığını biliyorum,neden kendini benden saklıyorsun? Bana karşı açık olmanı istiyorum Derin."
"Arda,nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum. Yani...Bak ben birine açılmaktan korkuyorum,yani Doğukan'dan beri bu böyle."
"Derin,bana güvenmen için ne yapmam gerekiyor?"
Bu soruya cevap bulamadım,çünkü ona zaten güveniyordum. İçimdekileri ifade edemediğim için kafamı önüme eğdim. Başıma sağa sola salladım. Etraf o kadar sessizdi ki salıncağın tatlı gürültüsü,gergin nefeslerimize karışıyordu. Arda yavaşça elini çenemin hizasına getirip kaldırdı. Kalp atışlarım az önceki sessizliğin üzerine davul gümbürtüsü gibi inmişti. Ben ne olup bittiğini anlayamadan Arda dudağımın kenarına nazik bi öpücük bıraktı. Aslında onu durdurabilirdim,tokadı çarpabilirdim,çığlık atarak koşabilirdim ama yapmadım. Sadece baktım. Ona,yüzüne,gamzelerine,gözlerine, sıcaklığını hala hissettiğim dudaklarına baktım. Kendi kalbimin dışında onunkini de duyuyordum artık. Gözleri bana yalvarıyordu sanki,ona güvenmem için ama zordu. Doğukan beni yıkmıştı. Arkadaşlarım beni bırakmıştı. Aşk zordu,bir kere aşık olduğumda o geri dönülmez yola girdiğimi biliyordum. Doğukan'a aşık olduğumu sanmıştım en azından. Ama bu bambaşkaydı. Arda'nın gözlerine bakıp,kalbimin onunla atması farklıydı. Bu duygu,uçurumun kenarında bekleyen biri kadar çaresiz,paraşütle atlayan biri kadar özgür,bağırarak şarkı söylercesine çılgın ve çikolata yerken hissettiğin haz kadar tutkuluydu. Sanırım Arda'ya feci tutuluyordum.
Arda salıncaktan inip dizlerinin üstüne çöktü.Ellerimi tutup gözlerimin tam içine baktı.
"Bana güven Derin.Sana yalvarıyorum bana güven."
Karşımdaki bu adam şu an ona güvenmem için bana yalvarıyordu. Onu böyle görmek,beni de yaralıyordu.Onu üzmek istemiyordum. En az onunki kadar ani bi hareketle boynuna sarıldım. Sımsıkı,içime çektim kokusunu. Ona özeldi. Anıları,mutluluğu,hüznü,heyecanı,tutkuyu beraberinde getiriyordu kokusu. Bir an bana sarılmayacağından korktum ama o da aynı şekilde sımsıkı sarıldı. Bize sonsuzluk kadar uzun ve inanılmaz gelen bi süreden sonra kulağına fısıldadım.
"Sana güveniyorum Arda. "
Ayrıldığımızda Arda ellerine gözlerime götürene kadar ağladığımı fark etmedim. Yine o yumuşacık sesiyle,
"Ağlama. Gözlerinden bir damla bile akmasını istemiyorum artık. " Dedi,ve ellerimden tutup ekledi.
"Haydi,içeri girelim artık. Üşüteceksin. "
Onun ellerinin huzuruyla eve doğru geçerken yüzümdeki aptal sırıtmayı silemiyordum. İçeri girdiğimizde Kıvanç ve Alin' koltukta birbirlerine sokulmuş uyurken bulduk. Evet normalde salya akıtarak uyuyan Alin,Kıvanç'ın kolları arasında gayet normal ve huzurlu gözüküyordu.Arda, "Bırak,uyusunlar " deyip beni sürüklerken ona elimle bi dakika işareti yaptım. Kotumun cebimden telefonumu çıkarıp fotoğraflarını çektim. Arda'nın arkamda iç geçirip güldüğünü duydum. Bi gülüş bu kadar seksi olabilir miydi? Ona dönüp göz kırptım ve bizim çifte kumruların üzerindeki battaniyeyi iyice düzeltip Arda'nın yanına döndüm.Merdivenlerden çıkıp kaldığımız odaların önüne geldiğimizde ikimizde durduk.İkimizde şuan ne yapacağımızı düşünüyorduk.Yani en azından ben bunu düşünüyordum.
"İyi geceler o zaman.."dedi Arda.Ben de tam aynı şekilde cevap verecektim ki giyecek bir pijamamın olmadığını hatırladım.
"Arda benim giyecek bir şeyim yok."
"Ah!Tabi doğru sen odana geç ben sana benimkilerden getireyim."
Onaylarcasına başımı sallayıp odama girdim.Yatağımın üstüne oturup beklemeye başladım.Birkaç dakika sonra Arda elinde bir tişört ve eşofman altıyla içeri girdi.
"Sanırım sana biraz büyük gelecek ama.."
"Önemli değil, teşekkür ederim."deyip gülümsedim.
"Şey tekrar iyi geceler o zaman."deyip yanağıma küçük bir öpücük bıraktı.
Arkasını dönüp kapıya doğru yürümeye başladığında onu durdurdum.
"Arda!"
"Efendim?"
"Teşekkür ederim her şey için."
Arda bi saniye kadar durup düşündü. Ve kafasını kaldırıp,asla tahmin edemeyeceğim o soruyu sordu.
"Birlikte uyuyabilir miyiz?"
Düşünecek bir şeyim yoktu.
Onun yanımda olmasını istiyor muydum?Evet.Ona sarılarak hayatımı devam ettirebilir miydim?Evet.Kokusu bana hiç tatmadığım huzuru veriyor muydu?Evet.Onun kolları benim için en güvenli yer değil miydi?Evet.
Gülümsedim,başımla onayladım. Arda gibi birinin bu kadar utangaç ve kibar olabileceği hiç aklımın ucundan geçmezdi.
"Ben üstümü değiştirip geliyorum."
Kafasıyla onayladı,yüzünde arsız bi sırıtış vardı yine de. Gel yanımda soyun falan da demeyecek herhalde di mi ? Bak hala sırıtıyor. Napıyor bu çocuk,sapık sapık hayaller mi kuruyor acaba ? Arda gibi birinin bu kadar utangaç olmasıyla ilgili yorumumu geri alıyorum. Arda'dan tırstım şu an. Ay Alin'i mi uyandırsam? Yok daha neler Derin. Ne diceksin kıza? Arda bana beraber uyuyalım dedi,ben de sazan gibi atladım şimdi çocuk tecavüzcü çıkacak diye korkuyorum mu? Niye gülüyor ki hala ?
"Derin, eşlik etmemi falan mı istiyorsun?"
Bu lafı üzerine topuklarıma kadar kızarıp kendimi rezil ettim. Evet yine harikayım. Şimdi çocuk benim hakkımda neler düşünecek. Of Derin of!!
Banyodan bana birkaç beden büyük gelen bir pijamayla dışarı çıktım. Sevimli göründüğümü söylemek isterdim ama gerçek dünyadayız ve şu an pijama giymiş panda yavrusuna benziyordum. Biraz utanarak biraz da kızarmış-tamam baya kıpkırmızı domates gibi hatta- Arda'nın yanına döndüm. Bana bakarak gülümsedi.
"Sevimli olmuşsun. " Bu lafına gözlerimi devirdim.
Arda yatağın yanına gidip, "Sağ mı sol mu?" diye sordu. Kıyamam benim rahatımı düşünüyor hala. Tabi çocuk bilmiyor benim manda gibi yayılarak uyuduğumu. Gülerek kafamı salladım.
"Fark etmez benim için. "
Allah'ım bugünleri de görecek miydim?Birazdan Arda'yla beraber uyuyacağım resmen.
"O zaman ben sağda yatabilir miyim?" diye sordu bir çocuğun masumluğuyla.
Bir de şu ton yok mu? Köprüden atla dese atlarım. Yat tabi Arda'cım sağ ,sol hatta de ki ben burada yatıcam sen yerde yat ben kapının önünde uyuyayım. Tamam Derin,abartma Derin. Dibin düştü Derin. Resmen yavşadın Derin.
"Tabi,olur sorun değil. " Dedim,iç sesimi dışa vurmadan. Yorganın altına girdikten sonra merakla sordum.
"Sağı istemenin özel bi sebebi var mı yoksa sadece alışkanlık mı?" diye sordum. Arda,yüzüme uzun sayılabilecek kadar bi süre baktı ve cevapladı.
"Evet,özel bi sebebi var. Beraber uyuduğum kişinin kalbimin atışıyla uyumasını isterim.Bu yüzden sağda ben yatıyorum. " Diyerek beni kolunun altına çekti.
Oha! Çocuk bunu düşünmüş. Ne kadar mantıklı. Tabi bunu binlerce kızla denemiştir. Sen de kendini ilk san diyen sürtük ve kıskanç iç sesimi durdurdum ve kollarının altında onun kokusuyla huzurlu uykuma daldım.

HatırlamadığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin