Anasınıfından Zeynep ☝️Seğmen ile ilk iş olarak tüm okulu dolaşıp projenin veliler için hazırlanan biletlerini onlara ulaştırmaları için öğrencilere dağıtmaya başladık.
Biletimizin resmi👇🏻
İtişip dursak da birlikte iyi işler yaptığımız yadsınamaz bir gerçekti.İlkokul bölümünü bitirdikten sonra anasınıflarının olduğu bloğa geçtik.
Girdiğimiz sınıflardan birinde henüz 4 yaşında olan küçük bir kız çocuğu Seğmen'i gördüğünde "Prens geldi öğretmeniiimm" diye bağırdı.
Prens mi?
Seğmen mi?
Yok daha neler !
Hayır yani bir kere o kadar yakışıklı varken neden bay ukala!
Prens dediğin böyle mi olur!
Küçücük kıza sinirlendiğime inanamıyordum.Duydukları Seğmen'in çok hoşuna gitmişti.Öğretmenden izin alıp gidip küçük kıza sarıldı.Kucağına alıp oynamaya başladı.Benim varlığımı unutmuş kendini çocuklara kaptırmıştı.
Zeynep dünya tatlısı bir kızdı.Kıvırcık uzun saçlı, çırpı bacaklı, sürekli gülümseyen güzel bir çocuktu.
Allah'ımm şöyle bir çocuğum olması için nelerimi vermezdim diye düşündüm. Gerçekten bunun için her şeyimi verebilirdim.
"Böyle tatlı bir kızın olsa muhtemelen nazar değmesin diye evden dışarı çıkarmazdın" dedi iç sesim.Çok haklı bir tespitti.Dosyayı verdim ve sonra sınıf kapısına yaslanıp onları izlemeye başladım.
O ukala, şımarık, kendini beğenmiş, gıcık çocuk gitmiş iyi aile babası gelmişti resmen.Öyle güzel seviyordu ki Zeynep'i kendi kızı olsa nasıl sever acaba diye düşünmeden edemiyordu insan.
Allah'ım bu gerçekten Seğmen mi diye düşünmeye başlamıştım artık.
Sınıftaki diğer çocukları da mıknatıs gibi kendine çekmişti resmen.Onlara bir şeyler anlatıyor kahkaha attırıyordu.Onları sabırla dinliyor, cevap veriyordu.
Özenmiştim doğrusu.Provaya geç kalıyorduk bu nedenle onların eğlencesini bölüp Seğmen'e gitmemiz gerektiğini söylemeye karar verdim.
Beni görünce şaşırmıştı.
-Sen gittin sanıyordum
-Hayır gitmedim ama artık gitsek iyi olacak.
Gitmediğime pişman olmuştum.Ben neden onu beklemiştim ki zaten !
Onları teker teker öptü ve bana doğru yürümeye başladı.Zeynep peşinden koşup "Ben seninle evlencem Seğmen abiiii" dedi ve bacağına sarıldı.Ey Allah'ımm bak sen şu bıcırığa...
Seğmen dönüp bir kere daha öptü onu.
-Neden olmasın prenses.Ben tekrar geleceğim.Ben gelene kadar kendine çok iyi bak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tam Tahıllı Mutluluk
Teen Fictionİki şey hayat boyu pişmanlık duymaya neden olabilir; -Düşünmeden yaptıkların, -Düşünüp yapamadıkların... Hele bir de ikisi de hayatlarında koca koca yerler kaplıyorsa ...!!!