Bölüm 25

20 4 1
                                    

Canım okur 😍
Yazmayı ve sizi çok çok özledim❤️
Severek okumanız dileğiyle...

Beklenmedik anlar...
Kimi zaman mutluluk kimi zaman sevinç kimi zamansa hayal kırıklığı...
Peki her şey beklediğimiz gibi olsaydı?
Hayatın mizah anlayışı olmadan yaşamı tekdüzelikten kurtaran ne kalırdı ki?
Bazen üzse de insanları ve hatta yıkıma uğratsa da en müthiş şeyler hep beklenmedik anlarda olmaz mı?

Üzse de kırsa da paramparça etse de kalbini hayattan ümidini kesmemeli insan !
Ve en önemlisi kendinden kesmemeli ümidi...


Mis gibi sahil yürüşü bana iyi gelen tek şeydi. Arada oturduğum banktan gelen geçenleri izlemek, onların düşüncelerini okumaya çalışmak enteresan bir şekilde ilgi alanımdı.

Telefonum çaldı.

-Efendim güzelim.

-Gülşah sana bir haberim var.

-Dinliyorum.

-Bu nasıl bir odun gibi konuşma ya. Azıcık heyecanlı ol. Böyle zevki çıkmıyor.

-Burcuu. Söylesen mi acaba artık?

-Tamam tamam. Beni kim aradı tahmin et?

-Can mı yoksa?

-Evet eveeet.

- Süper bir haber bu. Eee ne dedi?

- Görüşmek istedi. Bende olur dedim. İki saat sonra Üsküdar'da buluşacağız. Sence ne giymeliyim?

- Dur bi düşüneyim. Aaa şu beli dar ama etek kısmı kiloş olan kırmızı bir elbisen var ya ona ne dersin? Saçlarını da at kuyruğu yapabilirsin.

-Evet o elbise olabilir ama at kuyruğu olmaz. Saçımı maşa mı yapsam acaba?

-Hayır. Saçmalama. O elbise ile kıvırcık saç olmaz. Düzleştir en iyisi.

-Anlaştık.

-Aaaa bu arada benden de selam söyle. Bol eğlenceler diliyorum size.

-Teşekkür ederim Gülom. Seviyorum seni.

-Bende seni deli kız.

Aklımdan Burcu ve Can'ı hayal ettim. Harika bir ikili olacaklardı.

Biraz bunu düşündükten sonra yürüyenleri seyretmeye devam ettim.

Yürüyenler arasında iki kişi gözüme ilişti. Hoş bir kız ve yanında yakışıklı bir genç. Okan'dı . Eveet Okan ve sevgilisi ve hatta bence gelecekteki eşi. Gelecekteki eşi diye düşündüm çünkü birbirine bakışları çok tanıdıktı. Okan bana baktığı gibi bakmıyordu ona. Selman'ın bana baktığı gibi gözleri parıltılı bakıyordu. Kızın gülümsemesi öyle içten öyle sevgi doluydu ki ona bakarken... Birbirlerine olan aşkları taa öteden ben buradayım diyordu. Oturduğum banka yaklaştıklarında Okan beni farketti. Gerildiğini hissetmiştim. Konuşmak ile konuşmamak arasında kalmıştı ve konuşmayacaktı. Ancak kız onun bana baktığını görünce "tanışıyor musunuz?" diye fısıldadı kulağına.

Okan "eski bir arkadaşım ama uzun süredir görüşmüyoruz" dedi. Onu bu sıkıntıdan kurtarmak ve onun adına ciddi anlamda mutlu olduğumu hissettirmek için seslendim.

-Aa Okan.

İyice yaklaştıklarında Okan kararsızlıkla selam verdi.

-Selam Gülşah.

Tam Tahıllı MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin