Bölüm 19

120 62 19
                                    



Selamm canım okur🤩

Lütfen bu bölümü okurken yavaş ol ve hayalinde canlandırmaya çalışarak oku.Eminim birçok yerinde keyif alacaksın😏

Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Göz yaşlarıma, ellerinizle?

Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.

Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

Orhan Veli KANIK

Tüm gece uyumak için çabalasam da uykuya aşık gözlerim neredeyse tüm gece açıktı.Sabah erkenden kalkıp üstünkörü giyindik.Odadaki evrakları sağdan soldan toplayarak parmak ucunda kendimizi evden attık.Tabiiki çıkarken gösteride giyeceğimiz kıyafetleri almayı unutmamıştık.

Okul oldukça kalabalıktı.Gösteride yer alacaklar ve onların yakın çevresi olması gerektiğinden daha erken gelmişti.Kıyafetleri Burcu'dan alıp kırışmamaları için dolabıma götürdüm.Güzelce yerleştirip koridorda asansöre doğru dalgın bir halde yürümeye başladım.Seğmen'e gösteri sonunda söyleyeceklerimi planlıyordum.

Seni severken haddimi aşmak istiyorum Seğmen...Öyle çok öyle içten öyle sonsuz seveceğim ki ötesi olmayacak...Dünyada kimse kimseyi benim seni sevdiğim kadar sevemeyecek.Hadsiz bir tutkuyla seveceğim.Her gün bir öncekinden daha çok ...

Bir kadın sesiyle irkildim.Bu katın boş olması gerekiyordu.Sesin geldiği sınıfa doğru ilerledim. Söylediklerine istemeden şahit olmuştum.Yaklaşıp ona baktım. Seğmen'in annesiydi. Fotoğrafını Seğmen'in telefonunda görmüştüm. Etik kurallara asla uymasa da ve iç sesim defalarca sakın yapma dese de köşeye saklanıp dikkatle dinlemeye başladım.

-Çok yoruldum aralarında kalmaktan.Refik hep Seğmen onun gibi olsun istiyor."Ben hem çalıştım hem okudum yok öyle havadan para" filan diyor.

-...

-Hayır.Alışverişe gittiğimizde sıkıntı yok kıyafeti,parfümü filan alıyor ama harçlık 10 lira verse gözüne batıyor adamın.

-...

-Tamam canım haklısın Seğmen genç tabii gezip tozacak ben bunların on katını anlatıyorum Refik'e ama adam laftan anlamıyor.Ne yapayım,boşanayım mı?

...

-Yok yok babasına karşı gelmesin de onun gibi mühendislik okusun diye neler yaptığımı en iyi sen biliyorsun.Ama bu kadar.Bundan sonra oğlum gitmek istiyorsa gitsin ona artık dur demeyeceğim.Zaten desem de durmaz.

Neeee? Seğmen'in babası bu kadar cimri miymiş? Ondan mı bu sık sık dedesiyle takılıyor,kendi kendine melankoli takılıyor filan?
İyi de tamam bu hoş bir durum değil ama Seğmen bunu bu kadar abartacak bir tip de değil ki..!
Sonuçta her şey para demek değil.

"Ahh Seğmen senin hakkında yanıldım mı yoksa?O masum sıcacık gülümsemen,çocuklara karşı ilgin ve zaafın,bana yaptığın minik süprizler...Sanki hayatta sevginin paradan daha önemli olduğunun farkındaymış tavırların...Bunların ne kadarı gerçekti?" diye düşünmeden duramadım.Kafamda deli sorularla asansöre bindim.Gösteri heyecanı,Seğmen'e onu sevdiğimi söyleme telaşı,şimdi bir de bu !
Tamam kesinlikle babası gıcık biri.Bunu anladım.İstediği bölümü okutmamak da neyin nesi!
Ama onun o yıkık,bitkin ve hüzünlü halinin nedeni sadece bu muydu sahi?

Tam Tahıllı MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin