Bölüm 14

220 93 110
                                    

Selam canlarımmm😍😍😍

Eğlenerek yazdığım bir bölüm oldu.Umarım sizde okurken eğlenirsiniz😍😘

Dipnot : Yıldızlamayı ve yorum yapmayı ihmal etmezseniz sevinirim😊
İyi okumalar...

Hayatta olabileceğiniz en güzel yer,bir duanın içinde yer almaktır.

Şems-i Tebrizi

Karne sabahı erkenden kalkıp hazırlandım.İlk kez karne verecektim ve inanılmaz heyecanlıydım.

Adını tam koyamadığım bir tondaki mavi gömleği giyip üstünede haftalar öncesinden satın aldığım ceketi giymiştim.Pantolonum ise siyah ve topuklu ayakkabımı kapatacak kadar uzundu.Kardeşim beni bir süre süzdükten sonra nihayet eleştirilere başlamıştı.

-Nefis görünüyorsun.Ama takı eksik.
En önemli şeyi unutmuşsun ! Ayrıca pantolonun paçaları buruşacak,parmak ucunda hareket etmelisin.

-Nefis ne be ! Ben yemek miyim.

-Abla yaa sen kızların yüz karasısın.Annem seni odun olarak doğurmuş.

-Üff git başımdan.

-Pekala bende sana merak değilim ama şu kotondan aldığımız çoklu kolyeyi de gömleğin üstüne tak !

Ona boş gözlerle baktım. Takmayacağım desemde sessizce kolyeyi yerinden alıp taktım.Bunu görünce sırıtarak odadan ayrıldı.

Okula gittiğimde karneler hazırdı.Dağıtacaklarımı alıp sınıfa gittim.Kapıyı açtığımda Seğmen ile göz göze geldik.Gençlere tatil tavsiyeleri için gelmişti.

Görevim öğrencilere karneleri dağıtıp iyi tatiller dilemekti ama ben farklı bir yol izlemeye karar vermiştim.Onlara önce oyun oynattım.

Oyunu anlattım.Yapmaları gereken tek şey onlara sunduğum iki şık arasından birini seçerek sınıfın ortasına çizdiğim çizginin cevapları ilk şık ise sağına ikinci şık ise soluna geçmekti.

Seğmen'in ilgisini çekmişe benziyordu.İzin isteyip oyuna katıldı.

-"Suç ve ceza" mı "Çernobilin duası" mı?

Birkaçı "Suç ve ceza" yı seçsede geneli onu daha önce okuduğu için diğerini seçmişti.

-Matematiği günlük hayatımızda yer alan mutfakta mı yoksa oturma odasında mı daha çok kullanıyoruz?

Genelde tercih edilen mutfak olmuştu.

- "Oğuz Atay" mı "Orhan Pamuk" mu?

Ne için sorduğumu anlayamamışlardı.Herkesin soru hakkında bir fikri vardı ama ortada net bir şey yoktu.Bu nedenle herkes kendi kafasına göre tercih yaptı ve sınıf neredeyse yarı yarıya bölündü.Bir kişi farkla "Oğuz Atay" seçildi.

Soruları art arda sıralıyordum. Sorulara tatilde yapılacaklar listesi için başlasam da onların kişiliklerini daha iyi analiz etmek için kişisel sorulara da kaymıştım.

-İçinden sınıftan birinin ismini tut.Tuttuğun isim kız mı erkek ?

-"Sezen Aksu" mu "Gülşen" mi?

-"Mavi" mi "Yeşil" mi?

- "Balon" mu "Top" mu?

-"Eski" mi "Yeni" mi?

Tam Tahıllı MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin