Merhaba sevgili okurummm😍😍
Eğlenerek okuman dileğiyle 🤩Dipnot: Yıldız vermeni ve olumlu-olumsuz yorumlarını bekliyoruuumm...
Burcu'nun öğrencisi Emre ☝️
Burcu ilkokul bölümünde sınıf öğretmeniydi..Ara ara yanına uğruyordum.Bir sabah kendime ve ona çay alıp sınıfına gittim.Sınıfta Canan,Ece ve Hale de oradaydı.
Komik görünüyorlardı.Yaklaşıp neler olduğuna baktım.Öğrencilerden en haylaz ve yakışıklı olan Emre'yi kenara çekmiş hangimiz daha güzeliz diye soruyorlardı.İstemsizce bir kahkaha patlattım.
"Arkadaşlar o daha 8 yaşında ve tabiiki sınıf öğretmenini seçecek." dedim emin bir ses tonu ile.Burcu da gülerek onay vermişti.Ece ise her gün onunla ilgilendiğini bu nedenle de onu seçeceğini savundu."Ayrıca zaten en güzel benim." demeyi de ihmal etmemişti.
Geriye Hale ve ben kalmıştık.Emre sırıtarak beni işaret etti.
-En güzel Gülşah öğretmen. Masallardaki prensesler gibi o...
Ne ?
Ben miii !
Bunu hiç ama hiç beklemiyordum. Üstelik yüz ifadelerine bakacak olursak kimsenin beklemediği çok belliydi.Burcu sinirlendi.
-Sınıfımı terket Emre! Artık Gülşah'ın öğrencisi ol!
Ben köşede durmuş sırıtıyordum.
Ece;
-Gözüme gözükme sakın Emre !
Emre'ye teşekkür edip sarıldım.Diğerleri de sakinleşince pişman olup çocuğun gönlünü aldılar.Neticede çocuktu.Ne hissediyorsa onu söylerdi.Ama beni sadece birkaç kez gördüğü halde nasıl benimseyip seçmişti anlam veremiyordum.
"Günün en güzeli olarak hepimize çay borçlusun ." dedi Hale. Sanırım bu bir çay isteme bahanesiydi ama yumuşamaları için kabul ettim.
Okulumuz anayol üzerinde bir yerdeydi.Çevresinde serakmik satan yerler,kıyafet toptancıları,beyaz eşya firmaları gibi büyük işyerleri bulunuyordu.
Onlardan biri de okulun 200-300metre yakınındaki modern mimarisiyle dikkat çeken, mimarlık ve dekorasyon üzerine bir şirketti...
Oranın sahibi Meriç; genç,uzun boylu,kumral,yeşil gözlü zayıf biriydi. Benden hoşlanıyordu.Buna emindim çünkü daima beni izliyor, bulduğu her fırsatta benimle arkadaş olmaya çalışıyordu.
Aslında hoş ve sempatik biriydi, arkadaş olabilirdik ama bir türlü ona içim ısınmıyordu.
Sürekli etrafımda dolanması beni kızdırıyordu.Sanırım fazla ilgiye alışık olmadığı için bünyem Meriç'i kaldıramıyor bu yüzden de ona karşı direniyordu ve aklım ondan uzak durmam gerektiğini söylüyordu.
Zaman ilerledikçe öğrencilerimle muhabbet kurmaya başladığını farkettim.Onlara benim hakkımda sorular soruyordu.
Bana ulaşma çabası normal şartlarda hoşuma gitmeliydi,ona bir şans vermeliydim.Lakin o kadar işime odaklıydım ve öğrencilerime karşı o kadar hassastım ki hayatıma birini almak bana çoook uzak geliyordu ve zaten öğrencilerimi kullanması da git gide gözüme batmaya başlamıştı.
Burcu ve Canan da bunu farketmiş, fırsat buldukça benimle uğraşıyorlardı.İş çıkışı kızlarla yürürken bazen Meriç'le karşılaşıyorduk ve kızlardan onu ilk farkeden kolumu dürtüp "Bak bak seninki yine burada" gibi şeyler diyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tam Tahıllı Mutluluk
Novela Juvenilİki şey hayat boyu pişmanlık duymaya neden olabilir; -Düşünmeden yaptıkların, -Düşünüp yapamadıkların... Hele bir de ikisi de hayatlarında koca koca yerler kaplıyorsa ...!!!