Okula yürüyorken telefonuma bildirim geldiğin de açmadım. O gün Deren ile sessizce kayalıklarda oturmuştuk bana hiçbir şey sormamıştı, Deren'in en sevdiğim özelliği de buydu zaten. Okula girdiğimde bizimkilerin çardakta oturduğunu gördüm. Ecrin de oradaydı. Onları görmemiş gibi yapıp sınıfa çıktım. Sınıfa geldiğim de Ecrin'in çantasının yanına koymak yerine en arkada tek başına oturan Kuzey'in yanına çantamı koydum. Kuzey büyük ihtimal kantindeydi. Başımı sıraya koyduğum da aklıma mesaj geldi. Telefonumu elime alıp instagram'a girdim.
Kiss_me: Günaydın.
Kiss_me: Neden arkadaşlarını görmezden geliyorsun?
Kiss_me: İnanmıyorum aranız mı bozuldu?
Kiss_me: Alev iyi misin?
Kiss_me: Senin için endişeleniyorum.
Alevinizz: İyiyim Beren teşekkür ederim.
Kiss_me: Neden teşekkür ettin?
Alevinizz: Sorduğun için.
Kiss_me: Sana cidden bir şey olmuş.
Kiss_me: Ecrin ile alakalı değil mi?
Alevinizz: Sen nereden biliyorsun?
Kiss_me: Sadece onu öptüğünde ki yüz ifadesi diyebilirim...
Alevinizz: Kendimi berbat hissediyorum.
Kiss_me: Onu anlamaman normal.
Alevinizz: Beren bana iyi hissettirdiğin için teşekkürler.
Görüldü.
Başımı Kuzey'e çevirip yerimden kalkıp ona yer verdim. Sırıtıp konuştu.
"Aşka mı geldin Alev?" gülerek yanıt verdim.
"Aşkından dağları bile delerim Kuzey." oda güldüğünde yerime oturdum. Bu sırada Ecrin'in bize gözleri dolu bir şekilde baktığını fark edip gözlerimi kaçırdım. Hoca içeri girdiğinde sırtımı dikleştirip arkama yaslandım.
Okulun bitiş zili çalınca derin bir nefes verip çantamı toplamaya başladım.
"Bir şeyler içelim mi?" Kuzeye başımı sallayarak cevap verdim. İkimiz okulun dışına çıkarken sürekli gözler üzerimizdeydi. Okula yakın bir kafeye girdik. Kuzey derin bir nefes vererek konuştu.
"Neden Ecrinle aran bozuk? İstersen anlatabilirsin." sıkıntılı bir nefes verdim.
"Bu Ecrin'in sırrı söyleyemem." omuz silkti.
Günün devamı Kuzey ile komik bir şekilde, sohbet ederek geçirmiştik.
Eve kadar Kuzey'le yürürken keyifliydim. Evimin kapısında birini görünce kaşlarımı çattım. Kuzey'e döndüm."Yarın okulda görüşürüz." sırıtıp yanağımdan öptüğünde güldüm.
"İyi akşamlar Alev." evin kapısına yürüdüm. Gördüğüm kişi Ecrindi. Kapıyı açıp Ecrin'in girmesini bekledim. Kuzeye el sallayıp kapıyı kapattım.
"Yeni sevgilin mi?" başımı olumsuz salladım. Ne istediğini öğrenmek istiyordum.
"Alev eskisi gibi olalım dediklerimi unut gitsin." boğazımı temizleyip konuştum.
"Ecrin bunlar senin duyguların ve bunları unutursam sana saygısızlık etmiş olurum." gözünden bir yaş gelerek konuştu. Ona sımsıkı sarılmak istiyordum.
"Ama ben senden uzak durmak istemiyorum." kollarımı boynuna doladım. Oda aynı şekilde belime.
"Sana kıyafet vereyim. Bu gece burada kal akşam akşam eve gitmene gerek yok." odama çıkıp ona pijamalarımdan birini verdim.
Eskisi gibi yan yana yattık ama bu sefer o kahkahalarla dolu sohbetimiz eksikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.