Peçeteyi çöpe atıp sırtımı gayet temiz görünen duvara yasladım.
"Ne oldu Ecrin?" sakin konuşsam da kalbim fazla hızlı atıyordu. Bana yaklaşmaya başladığın da vücutum gerilmişti.
"Seni özledim Alev." fısıldaması ile gözlerim dudaklarına indiğin de bir elini yanağıma koydu. Alnını alnıma yaslandığın da derin bir iç çektim.
"Senin de beni özlediğini biliyorum." diye devam ettiğin de yutkundum. Dudaklarımız birleştiği de ona olan özlemim içimde büyümüştü. Nefes almak için ayrıldığımız da kapı açıldı. Peçeteyi hızla çöpe atıp lavabodan çıktım. Arkamdan Ecrin'in gülme sesini duyunca gülümsedim.
Alev: Seni özledim.
Ecrin: Bugün sinemaya gidelim mi?
Alev: Güzel olur saati haberleşiriz.
Ecrin: Tamam.
Görüldü.
***
Filme odaklanmaya çalışsam da Ecrin'in eli yüzünden gerilmiştim. Eli eteğimin açıkta bıraktığı bacağımdaydı. Film'in bitiş jeneriği çıkınca hızla ayağa kalktım.
"Alev ne bu acele?" Ecrin'in sırıtarak dediği şeyle rahatlama kararı aldım.
"Sorun yok." diyerek sakin adımlarla çıkışa yöneldim.
"Ee oralarda hiç sevgilin oldu mu?" diyerek umursamazca konuştum. Halbu ki fazlasıyla merak ediyordum.
"Sürekli kalbimde biri vardı." ayağım tökezleyince hemen kendimi toparladım. Kollarını belimde hissettiğim de duraksadım.
"Kalbimden hiçbir zaman ayrılmadın."
***
Diğer bölümde smut yazacağım sanırım jdhdh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.