Beden dersi için soyunma odasına girdiğim de oda boştu. Herkes ders zilinden sonra giyinirdi. Gömleğimi çıkarıp dolabıma astığım da mesaj geldi.
05...: Ecrin den güzel olduğuma bahse varım.
05...:
Görüldü.
Gerçekten güzel bir vücuta sahipti. Fakat bu düşünce bile beni geriyordu. Ecrin ile aramdaki şeyleri kesinleştirmemiz lazımdı. Tekrar mesaj geldiğin de kaşlarımı çattım.
05...: Fotoğraf istiyorum Alev.
Alev:
05...: Fotoğrafın eski olduğu saçından belli.
05...: Neden yeni saçınla pek fotoğraf çekmiyorsun?
Alev: Saçımı boyatmamın bir nedeni var.
05...: Merak ettim ama sormayacağım.
05...: Belki de biliyorumdur :)
Alev: Demek yakınımdasın.
Görüldü.
05... Yazıyor...
Mesajın gelmesini beklerken kapı açıldı. Ecrin içeri girdiğin de telefonu kapatıp tişörtün üzerine koydum. Ecrin ardından kapıyı kapatıp yanıma doğru geldi.
"Seni özledim." dudaklarımı boynuma sürttüğün de yutkunup elimi beline koydum. Dilinin ıslaklığını boynum da hissettiğim de kafamı geriye doğru attım. Telefonuma gelen bildirim seslerini umursamadık. Eli bacağımdan yukarı doğru çıkmaya başladı.
"Layla'yı gördüm." dediğin de kaşlarımı çattım.
"Kendine dokunurken gördüm tuvalete girmiştim ve o anlatamayacağım sanırım. Zaten direk çıktım." o an aklıma mesajları atanın Layla olabileceği geldi.
"Takma kafana." diyerek dudaklarımızı birleştirdim. Eteğini yavaşça aşağı indirdiğin de gömleğini çıkardım. Kapı açıldığın da hızla birbirimizden ayrılıp dolaplara doğru döndük. İçeri giren kişiye baktığım da Layla'ydı. Yanımda ki dolabını açtığın da eteğimi çıkarıp şotumu elime aldım. Ecrin üzerini giyinmeye başlamıştı bile. Bacağım da bir soğukluk hissedince irkildim.
"Pardon." diyen Layla'ya kafamı salladım. Elini arada bacağıma sürtüp pardon diyordu ve Ecrin fark etmemişti. Layla'nın elini tutup fısıldadım. Ecrin kabinlerden birine girmişti.
"Kes şunu." Layla sırıtıp bana biraz daha yaklaştı.
''Sevgili değilsiniz, biliyorum. " dudaklarını dudaklarıma sürttüğün de elini sıktım.
"Layla yapma." Layla kızlara olan ilgimi ortaya çıkarmıştı ve ben ona saygısızlık edemezdim.
"Hadi ama Alev bana karşı koyamıyorsun." Layla' yı kendimden uzaklaştırdım. Son olarak tişörtümü giyip Ecrin'e seslendim.
"Kapının önünde bekliyorum." odadan çıktığım da koridor boştu büyük ihtimal öğle arasını fırsat bilenler dışarıdaydı. Layla kapıdan çıkıp bana baktı.
"Ecrin'in birine nude attığından haberi var mı?" sırıtarak konuştuğun da kaşlarımı kaldırdım.
"Sensin değil mi?" sakince konuştuğum da bana birkaç adım yaklaştı.
"Bendim. Bilirsin senin için birkaç şeyi göze alırım. Bu şey birinin hayatını mahvetmek olsa da." gözlerimi devirip kollarımı göğsümün altın da birleştirdim.
"Hayatımıza burnunu sokma Layla." sırtıma duvarın soğuğu işlerken Layla alt dudağımı dudakları arasına alıp emmeye başlayınca elimi beline koydum. Dişleri arasında alt dudağımı çkiştirince yukundum.
"İkimiz de biliyoruz Alev." onu istiyordum. Fakat bunu yaparmıyım bilmiyordum. Kendimden bile emin değildim. Layla tekrar dudaklarımızı birleştirdiğin de karşılık verdim. Elimi beline koyduğum da onu eli şotumun içine giriyordu.
"Alev?"
***
Alev'e sövme tuşuyum.
Sizce 'Alev?' diyen kişi kim?
Yeni hikayelerim My Teacher ve Bad Girl'e göz atmak isterseniz yayımladım, Novana127 hesabımdan bulabilirsiniz❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.