Arkamı döndüğüm de Layla fazlasıyla yakındı.
"Bana ayak uydur. Son isteğim." yutkunup başımı olumsuz salladım.
"Bunu yapmamız doğru olmaz, Layla." gözlerime bakıp elimi eline aldı.
"Ecrin ile sevgili olmadığınızı biliyorum." kaşlarımı çattım.
"Layla yapamam." burukça gülümseyil odadan çıktı. Arkasından gittiğim de mutfağa girdi. Gözünü sildiğini fark ettiğim de içim burkulsada bir şey yapmadım. Dolaptan birkaç bira şişesi çıkardı.
"O zaman film!" sesi neşeliydi. Gülümseyip başımı salladım. Bir film açtığın da şişenin birini bana uzattı. İçmeye başladım.
3. şişenin sonuna geldiğim de başım dönüyordu. Oda fazlasıyla sıcak olduğu için tişörtümü çıkarıp kenara attım. Filmin bitiş jeneriği çıkınca esnedim. Layla'ya baktığım da yalpalayarak ayağa kalktı. Merdivenlerden çıkmaya başlayınca bende onu takip ettim. Odanın tekine girip tişörtünü çıkardı. Eteğini de çıkarınca arkadan ona sarıldım. Bedeni kaskatı kesilince başımı omzuna koydum. Kollarımı çektiğin de geriye doğru bir adım attım. Telefonum çaldı.
Ecrinon
"Efendim?" kelime ağzımdan garip çıkmıştı.
"Alev neredesin sen?! Sarhoş musun?"
"Layla'dayım." sessizlik.
"Film izledik." dediğim de konuştu.
"Tamam o zaman yarın görüşürüz." görmese de başımı sallayıp telefonu kapattım. Layla bana bakıyordu.
"Saçların çok güzel." elim saçıma gittiğin de aslında yeni renginden bahsettiğini anlamıştım.
"Teşekkür ederim." Bana bir adım yaklaştı.
"Onu seviyor musun?" bilmiyordum. En yakın arkadaşımın beni sevmesi karışık düşüncelere itiyordu. Ve ben yanlış bir anlaşılma ile ona olan arkadaş sevgimi aşk sanabilirdim.
"Bilmiyorum. Sadece onun beni sevdiğini öğrendikten sonra ona bakışım değişmeye başladı."dudaklarımızı ne ara birleştirdi anlamadım. Üst dudağımı emmeye başladığın da elini belime koymuştu. Şaşkınlıktan karşılık vermesem de sonradan alt dudağını emmeye başladım. Geriye bir adım attığında ona ayak uydurdum. Sırtım yatakla buluşunca dudakları boynuma yöneldi. Boynumu emmeye başladığın da bir elimi saçına diğer elimi beline götürdüm. Onu kendime daha da bastırdım. Elini tutup göğsüme getirdiğim de emmesi şiddetlendi. Morartacak kadar sert emiyordu. Bir elini de sütyenimin içine sokup göğsümü sıkıyordu. Onu yan yatırıp bu sefer ben onun karnına oturdum. Bir şey yapmadan yanına yattım.
"Sadece uyuyalım." dediğim de hala onu istiyordum. Kollarını bana sarıp gözlerini kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Historia Corta[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.