Eve doğru yürürken sahte ailemle yüzleşeceğim için garip hissediyordum. Telefonumu alıp saate baktım.
22.59
Dudağımı dişleyip çantamdan anahtarı çıkarıp deliğe geçirdim. İçeri girdiğim de lambalar kapalıydı. Uyuduklarını düşünüp sevindim. Kapıyı kapattım mutfağa ilerledim. Lambayı açtığım da ilgimi buzdolabının üzerindeki not çekmişti.
1 hafta kadar evde olmayacağız yemeğini aksatma. Baba'nın işi çıktığı için acilen gitmek zorunda kaldık. Kendini üzme, gelince detaylıca konuşacağız.
-Seni her şeyden çok seven annen.
Gözümden bir damla yaş düştüğünde merdivenlere yürüdüm. Banyoya girip çeşmeyi açtım. Sırtımı soğuk duvara yaslayıp gömleğinin düşmelerini çözmeye başladım. Gömleği çıkarınca elim eteğime gitti. Etek yerle buluşunca çeşmeyi kapatıp iç çamaşırlarımla küvete girdim. Vücutum ilk başta irkilsede yavaşça alıştım. Dizlerimi kendime çekip kollarımı etrafına sardım. Evde birkaç ses duyduğum da endişelenip ayağa kalkacaktım ki kapı açıldı. Ecrin ile göz göze geldiğimiz de gözlerim dolmaya başladı. Alaylı bir şekilde konuştum.
"Hırsız zannettim ses verseydin keşke." bu dediğime burukça gülümseyip yanıma yürüdü. Gözümden bir damla yaş düşerken kahkaha atmaya başladım. Aynı zaman da içli bir şekilde konuşmaya.
"Ecrin hayatım yalanmış!" kollarını boynuma sardı.
"Beni gerçek ailem bile istememiş." kısık çıkan sesimle gülümsedim.
"Nedenleri vardır." sakin konuşmasına dudağımı dişledim. Benden ayrıldığın da kendimi boşlukta hissettim.
"Ecrin, kalbim acıyor." gözümden yaşlar gelmeye devam ediyordu. Ecrin kaşlarını çattı.
"Kendine gel Alev. Ailen her zaman var sana sevgilerini gösteriyorlar. Ne olursa olsun bu zamana kadar ailen onlardı ve bunun devam edeceğini düşünüyorum. Aile sevgisi gördün. Anne baba sevgisini hiç görmeyenler var." son cümlede sesi kısık çıkmıştı. Aklıma onun aslında teyzesinde kaldığı geldi. Yutkunup ayağa kalkıp küveti kenarına oturdum, aynı onun gibi. Soğuk mermerle buluşan bedenim titredi.
"Ecrin, ben üzgünüm." yüzü hala yere bakıyordu. Elimi çenesine getirip bana bakmasını sağladım. Göz göze gelince yutkunmasını işittim. Gözünden bir damla yaş düştüğünde dudağımı dişledim. Gözleri dudağıma inince dudağımı dişlemeyi kestim. Bu sırada bana yaklaşan Ecrin'i fark ettim. Ona ayak uydurup bende ona yaklaşmaya başladım. Yabancı kızda oluşan duygular onda da açığa çıkacak mıydı, merak ediyordum. Dudaklarımız birleştiğinde ikimizin dudakları da hareketlendi. Elin ensesine gitti. Kendime daha da bastırıp biraz yana eğildim. Nefes nefese birbirimizden ayrıldığımız da ağzıma gelen metalik tatla dilimi dudağımda gezdirdim. Ecrin bir anda endişeyle konuştu.
"Alev ben özür dilerim fark etmeden oldu." bu dediğine güldüm. Yaptığımız yanlıştı ve ben yanlışları severdim. Ellerim ile yüzünü kavrayıp dudaklarımızı birleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Nouvelles[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.