38 benim istediğim bir final yani mutsuz sonla biten. 38-2 mutsuz sonları sevmeyenler için yayınladığım bir final olacak gönlünüz hangi finali kabul ederse artık❤️
_SonofMoonlight_ bu bölüm senin için mutsuz sonları sanırım sevmiyorsun❤️*Final
Başımın ağrısıyla yüzümü buruşturup yatakta doğruldum. Ecrin'i yanımda görmeyince kaşlarımı çatıp üzerime tişörtümü geçirip odadan çıktım. Merdivenlerden inerken burnuma dolan yanık kokusuyla merdivenleri hızlı bir şekilde inip mutfağa koşturdum. Ecrin bir yandan eline doğru üflerken diğer yandan elini sallıyordu. Gözlerim tabakta ki yanık Tosya döndü, ardından Ecrin'in elini tutarak musluğun altına doğru götürdüm. Gözleri bana dönerken gülümseyip elini bana bıraktı. Musluğu kapatıp yanan parmağını dudağıma götürüp küçük bir buse kondurdum.
"Dikkat etmelisin." başını hafifçe sallayıp kollarını boynuma sardı, bende beline. Kafamı omzuna koyarken o da göğsüme koydu. Kokusu burnuma gelirken yüzümde bir tebessüm oluştu.
"Dikkat ederim." yavaşça ayrılırken aklıma gelen fikirle yüzümde ki gülümseme daha da genişledi.
"Yazlığa gidelim mi?" kaşları kalkarken gülümseyip başını salladı.
"Teyzemden arabayı alırım." kaşlarım çatılırken kollarımı göğsümde bağladım.
"Ben sürerse olur." pekala ehliyetimi alsam da 1-2 senedir araba sürmemiştim ve Ecrin'in araba konusunda bana güvendiği söylenemezdi.
"Boş yola geçince ama." heyecanla başımı sallayıp dolaba doğru yürüdüm.
"Bu arada sen yemek yapma, yakıyorsun." homurtusunu duyduğum da gülüp tost malzemelerini çıkardım.
***
Ormanlık alanda araba sürmesi bir işkenceydi. Yollarının bozuk olması sinirimi bozarken Ecrin'in kıkırdamasını duyabiliyordum.
"İstersen yer değişebiliriz." sinirle gözlerim ona dönerken hızla ciddi bir yüz ifadesine büründü, buna gülmek istesemde ciddiyetini korudum.
"Süreceğim." bastırarak söylediğim kelime ile başta dümdüz bana baktı, daha sonra kopardığı kahkahaya gözlerimi devirip gözlerini yola çevirdim, gördüğüm geyik ile ani bir fren yaparken geyik koşarak uzaklaşmıştı. Derin nefesler almaya devam ederken gözlerim buğulanmıştı, az daha bir hayvanı öldürecektim.
"Alev iyi misin?" bir eli kapıda diğer eli koltuğun diğer tarafında sımsıkıydı. O da korkmuştu.
"Sen sürer misin?" bakışlarım ona dönerken derin bir nefes aldı. Yüzünde bir tebessüm oluşurken elini viteste ki elime götürdü, yavaşça okşadı.
"Yapabilirsin, sana güveniyorum." gözlerinde ki emin ifade ile yutkunup başımı salladım. Tekrar arabayı çalıştırırken derin bir nefes vererek titreyen bacaklarımı durdurmayı başarmıştım.
Kulübe görünmeye başladığın da gözlerim heyecanla daha fazla açıldı. Arabayı durdurup yavaşça arabadan indim. Ormanın kokusunu içime çekerken elimin üzerinde elini hissettim. Gözlerim gözlerinde ellerim ellerinde, gülümsüyorduk. Dudaklarımız yavaşça birleşirken alt dudağını dudaklarım arasına alıp emmeye başladım, dudak kreminin tadını alırken yavaşça dudaklarımız ayrıldı. Alnını alnıma yasladı ve fısıltısıyla hayatımın en güzel günlerinden birine adım attığımı anladım.
''Sana aşığım, keşke o gün hiç gitmeseydim. "derin bir nefes aldım.
"Keşke hiç hata yapmasaydım. Bende seni seviyorum."
***
SON
Şimdi mutsuz sona aldığım yorumlarla gerçekten başka bir final yazmayı düşündüm, fakat istediğim final de kalsın istedim.
Siz hangi finali daha çok sevdiniz?
Mutsuz sonları neden sevdiğimi bende tam olarak bilmiyorum🤷♀️
Diğer iki kitabıma göz atmayı unutmayın❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.