Ecrin'e ulaşamıyordum, çünkü her yerden engellemişti. Yanına gidersem daha da berbat edeceğimi düşünüp duruyordum. Okul zamanı gelince ayaklandım. Okula doğru yürürken Ecrin'e ne olduğunu düşünüyordum. Düşüncelerimden ayıran bir sesle irkildim. Sese doğru döndüğüm de arabanın camından bakan Ateş ile göz göze geldim.
"Hadi bin seni okula bırakayım." dediğin de güldüm.
"Ehliyet aldın mı?" dediğim de gözlerini kaçırması cevabım olmuştu. Arabaya bindiğim de tekrar konuştum.
"Ne zaman döndün?" meraklı bakışlarımı ona çevirdim. Ateş eski sevgilim olsa da onunla kötü ayrılmamıştık. Her zaman arkadaş kalacağıma emin olduğum biriydi. Ona aşık olduğumu düşündüğüm zamanlar sevgili olmuştuk. Daha sonra ikimizde yanıldığımızı anlamıştık.
"Alev'im beni özlemiştir diye gelmiştim. 1 hafta kadar oldu." dediğin de koluna hafifçe vurdum.
"Özlettin kendini." gülerek yola bakmasını sürdürdü. Okula girince birkaç gözün arabaya döndüğünü fark etmiştim. Arabadan indiğim de Ateş yanıma gelerek kolunu omzuma attı.
"Araba'yı babamdan alacağım diye bir ton laf ettim." diye homurdandığın da güldüm. Araba koleksiyonları olduğu gerçeği vardı.
"Ali amcaya söylerim bak kötü araba sürdüğünü." gayet güzel sürüyordu.
"Başımıza iftiracı çıktın. Ayrıca saçları Alev alev." gülmemi bastırmadım. Sınıfa girdiğimiz de Ecrin'in gelmediğini fark ettim. Ateş bunu fırsat bilerek yanıma oturduğun da onu gerçekten özlediğim kanısına vardım. Arkadaş olarak. İçeri Ecrin girince kaşlarımı çattım. İlk bize göz gezdirse de arkada boş sıraya çantasını koyup koşarak sınıftan çıktığın da onu takip ettim. Lavaboya girince ardından ben de girip kapıyı kapatıp kitledim. Kavimlerin boş olduğunu kesinleştirip Ecrine döndüm.
"Teyzenle bir sorun olmadı değil mi?" dediğim de bana hızlı bir şekilde döndü.
"Psikoloğa gidecekmişim." gözlerim şaşkınlıkla açıldı.
"Ben Teyzenle konuşsam?" Bana gözleri dolu bir şekilde baktı.
"Ben denedim. Dediği gibi yapacağım. Alev senden nasıl uzak duracağımı bilmiyorum." dudaklarımızı birleştirdiğin de şaşkın olsam da karşılık verdim. Dudaklarımızı ayırdığımız da alnını alnıma yasladı.
"Senden uzak duramam." tişörtümün kolunu sıyırıp omzumu öptü. Dudakları omzumdan boynuma çıktı. Boynumu emmeye başladığın da yutkundum. Elini çıplak bacağımdan yukarı çıkarıyordu.
"Ecrin okuldayız." sesim kısık çıkıyordu. Eli kilodumdan içeri girdiğin de inledim.
"Ecrin, ciddiyim." kendisi durmalıydı. Geri çekildi. Gülümseyip konuştu.
"Tamam." kapıyı açıp çıktığın da aynaya baktım. Boynum morarmıştı. Ceketim ile boynumu örterek kapıdan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.