25

1.6K 63 11
                                    

Sırtımda dolanan parmaklar ile gözlerimi yavaşça açtım. Ecrin sırtıma daireler çiziyordu.

"Günaydın." dediğim de gülümseyip dudağıma minik bir öpücük bıraktı. Saate baktığım da yüzümü buruşturdum.

12.50

Ecrin'e döndüğüm de bana yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdi. Alt dudağımı emmeye başladığın ben de aynısını üst dudağına yaptım. Ecrin hızla doğrulup kucağıma oturup dudaklarımızı birleştirdi. Boynuma yöneleceği sırada onu durdurdum.

"Bugün Ardagile gideceğim boynumu morarmış bir şekilde görmelerini istemiyorum." meraklı bakışları bana döndü.

"Neden Ardagile tek gideceksin bizi de çağırmadı." omuz silktim.

"Ben istedim. Sonra anlatırım." gülümseyip üstümden kalktı.

Ecrin üzerini giymiş salona doğru ilerledi. Ben de dolaptan kıyafet seçmeye başladım.

Evden çıkıp Ardagile doğru yürümeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evden çıkıp Ardagile doğru yürümeye başladım. Hala onlara aile diyemiyordum. Eve gelince derin bir nefes alıp verdim. Arda bizi eve davet ettiği zamanlar ailesi hiçbir zaman evde olmazdı. Onları ilk görüşüm olacaktı. Zili çaldığım da kapıyı genç görünen ve şık giyinen bir kadın açmıştı.

"Alev." diyerek kollarını bana sardığın da ne tepki vereceğime şaşırdım. Kollarımı geç de olsa bende ona sardım, anneme. İçeri geçtiğimiz de Arda kenarda oturuyordu. Babam olduğunu düşündüğüm adam bana sarıldığın da yutkunup karşılık verdim. Beni büyüten ailem bana karşı hiç ilgi köstermezdi. Sevgilerini pek hissetmezdim bu beni umursamaz yapmaya yemişti ve şu an beni istemeyen gerçek ailemden ilgi isteyecek kadar acizdim.

"Özür dileriz." bir şey demeyip Arda'nın yanına oturdum.

****

Ailem bana bütün her şeyi anlattığın da hala onlara kırgın olsamda iyi vakit geçirmiştik. Onlarla kalmamı isteselerde ben beni büyüten ailemle kalmamın daha doğru olacağını söylemiştim. Kendi evime girdiğim de salonda beni büyüten annemle babamı görünce ellerimle oynamaya başladım.

"Alev, aileni görmeye gittiğini biliyoruz, bu senin hakkın kızmadı sana. Sadece senden özür dileriz o zamanlar çocuğumu kaybedince kimseyle empati kuramaz olmuştum." gülümseyerek başımı salladım. Kollarını açtığın da ona sarıldım. Şu an 2 annem ve 2 babam vardı. Mutluydum. Annem gülerek konuştu.

"Var mı birileri?" neyden bahsettiğini anladığım da yutkundum.

"Yok." onlara bahsedemezdim. Ne tepki vereceklerini kestiremiyordum ve zaten Ecrin ile aramız belirsizdi.

"Layla eşcinselmiş. Ailesine itiraf etmiş eğer öyle bir şey varsa sana kızmayacağımı bil tamam mı?" burukça gülümsedim. Annem ve babam beni anlardı.

"Aslında erkekler kadar kızlar da ilgimi çekmeye başladı." annem gülümseyip bana sandiviçi uzattı.

"Gönül bu kime konacağı belli olmaz. Her zaman arkanda olacağımızı bilmen yeter." başımı salladığım da babam bana baktı.

"Alev benim işim gereği başka şehre taşınmak zorundayız. Eğer istersen burada kalabilirsin evi kiraya ya da satılığa çıkarmayacağız. Bizimle gelip düzenini kurman biraz zor biliyoruz seni anlarız." başımız salladım.

"Düşüneceğim." gülümsediğin de odama çıkmak için izin aldım. Odaya girer girmez evden çıkarken dağınık olan yatağın düzeldiğini görüp kaşlarımı çattım. Büyük ihtimal evimize haftada bir gelen hizmetli abla toplamıştı. Kendimi yastığa atıp gözlerimi kapattığım da telefonuma mesaj geldi.

Ecrin: Nasılsın?

Alev:İyi sen?

Ecrin: Bende iyi bize gelsene film izleriz.

Alev:Annemler geldi onlara sorayım izin verirserse gelirim.

Ecrin: Tamam hadi izin alda gel.

Görüldü.

***

Zili çalıp derin bir nefes verdim. Ecrin gülümseyerek kapıyı açtığın da içeri girdim. Koltuğa oturup filmi başlattığı da elektrik kesildi.

"Tam zamanıydı." Ecrin'in dediğine güldüm. Perdeyi açtığın da dolunay'ın ışığı içeri vurmaya başladı. Ecrin gülümseyerek bana yaklaşmaya başladığın da güldüm.

"Sana bir şey soracağım." Bana merakla baktığın da konuştum.

"Teyzen biliyor mu?" suratı düştüğün de cevabımı almıştım.

"Eşcinsel olduğumu bile bilmiyor. Nasıl karşılayacağını bilemedim." burukça gülümsedi.

"Ailem olmadığı için bana daha ilgili olsa da eşcinsel olduğumu öğrendiğin de bu ilgisinin azalmasını istemem." Ona kollarımı sardığım da karşılık verdi. Ayrıldığımız da dudaklarımızı birleştirdi. Sırtım duvara değer değmez karşılık vermeye başladım. Birkaç çıtırtı duyduğum da Ecrin'in uzaklaştırdım. Bana merakla baktığın da kapıda gördüğüm kişi ile yanaklarım kızarmaya başlamıştı.

"Arkana bak." arkasını döndüğün de elektrikler gelmişti. Ecrin'in teyzesi bize şaşkınlıkla bakıyordu.

"Ben gitsem iyi olur." Ecrin de şaşkın olduğu için cevap vermemişti.

***

Yazar'dan

"Ecrin bana söyleyebilirdin."Ecrin teyzesinin sakin konuşmasıyla daha da streslendi.

"Nasıl bir tepki vereceğini bilemedim teyze, üzgünüm." Teyzesi Ecrin'e sinirle bakıp konuştu.

"Psikoloğa gideceksin Ecrin. Alev'den de uzak dur." Ecrin'in gözleri bulanıklaşırken cevap vermedi. Veremezdi ailesinden sonra teyzesi ona bakmıştı. Bunu ödeyemezdi.

"Alev'e bakışlarından bir şeyler anlamıştım fakat bu aklımın ucundan bile geçmemişti. Yarın için sana randevu alacağım." Ecrin 18 yaşına bile gitmemişti. Velayeti teyzesinde olduğu için bir yere de gidemezdi.

"Teyze..." fısıltı gibi çıkan sesinden teyzesinin içi burkulsada Ecrin ona kardeşinin emanetiydi ve Ecrin'in en iyi şartlar altında büyümesine dikkat etmişti. Fakat bu şey ona eskileri hatırlatmıştı ve yiğeninin de aynı olay ile baş göz olmasını istemiyordu.

"Bak Ecrin gençliğim de eşcinsel bir arkadaşım vardı. Aldığı tepkiler onu intihara sürükledi. N'olur sende beni anla." Teyzesi ayağa kalkıp odasına girdi. Aklına gelen zamanlar göz yaşlarının serbest kalmasını sağladı.

Ecrin başını ellerinin arasına aldı.

Alev: İyi misin sorun oldu mu?

Görüldü.

Belki de teyzesini dinlemesi daha iyi olurdu.

Alev kişisini engellediniz.

Best Friend- GİRLxGİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin