Sınıfa girince Ecrinle döndüm.
"Ben Kuzey'le otursam sorun olmaz değil mi?" önce duraksadı daha sonra başını umursamazca salladı. Dün Kuzey'in gay olduğunu öğrenmiştim ve bu gerçekten büyük bir kayıptı oldukça yakışıklı bir çocuk olup peşinden birçok kız koşuşturuyordu. Kuzey'in yanına oturunca sırıttı. Arda'ya aşıktı. Tabii ki çöpçatanlık yapmak için Kuzey ile oturuyordum.
"Aranız düzelmedi mi hala?" bu dediğine güldüm.
"Düzeldi ama bu benim çöpçatanlık yapmama engel değil." bu sefer o sesli bir şekilde kahkaha attı. Kızlar ona hayranlıkla bakarken Arda'nın da dikkati üzerimize yönelmişti. Arda Biseksüel. Bunu öğrendikten sonra bir sürü psikoloğa görünmüştü ama bu yine de erkeklere ilgisini bitirmemişti. Arda'ya elimle gelmesini işaret ettim. Aynı zamanda bildirim sesi geldiğin de gülümsemem büyüdü. Arda kaşlarını kaldırarak karşımızda ki masaya oturdu, evet sandalye değil masa.
"Kuzen Kuzey, sen ve ben Sinemaya gidelim." tabii sonradan katılmayacağımı ikisi de bilmiyordu. Kuzey kaşlarını şaşkınlıkla kaldırdı.
"Peki bundan benim niye sonradan haberim oluyor?" dedi Kuzey. Gözlerimi devirerek konuştum.
"Şu an anlaştık da ondan hatta Ecrin de gelecek." ve şüpheler sıfırlanmıştı. Konuşmama devam ettim.
"Arda senin Ayşe ile oturmayı sevmediğini biliyorum. Burada otur ben de Ecrinle oturayım da aramıza mesafe girmesin." gülümseyerek çantasını almaya gitti. Kuzeye göz kırpıp çantamı Ecrin'in yanına koydum. Aynı zaman Arda'nın sesi geldi.
"Ecrin daha sonradan vazgeçmek yok." Ecrin ağzını açtığı an elimle ağzını kapattım.
"Sinemaya gidiyoruz onu diyor. Sen de gelirsin değil mi?" gülümseyerek başını salladığın telefonumu elime alıp gelen bildirime baktım.
Kiss_me: Çöpçatanlık ha?
Kiss_me: O değil de Kuzey'in eşcinsel olması biraz şaşırttı yakışıklı çocuk ne de olsa.
Kiss_me: Yanlış anlama tamamen kızlardan hoşlanıyorum.
Kiss_me: Arda ile de yakışıyorlar aslında...
Alevinizz: Aşırı eğlenceli.
Alevinizz: Arda zaten Biseksüel yani pek zor olmaz diye düşünüyorum.
Kiss_me: Alev senin de Biseksüel olma ihtimalin var mı?
Alevinizz: Bilmiyorum, şu ana kadar kızlar pek ilgimi çekmedi.
Alevinizz: Arda'nın biseksüel olduğunu öğrenince kendimden de şüphelendim.
Alevinizz: Ama bu şüpheyi götürecek bir şey yapmadım.
Alevinizz: Yani doğru söylemek gerekirse emin değilim.
Kiss_me: Umarım bir şansımız vardır.
Kiss_me: Eğer ki kızlar ilgini çekerse Ecrin ile sevgili olur muydun?
Alevinizz:O benim kardeşim. Ona o gözle bakmayacağım.
Kiss_me: Kalbim kırıldı.
( Gönderilmedi.)Kiss_me: Alev ben de senin yakın bir arkadaşın çıkarsam bana bir şans verir miydin?
Alevinizz: Üzgünüm eğer şans verecek olsaydım bunu Ecrin'e verirdim.
Kiss_me: SEN HARİKASIN!
(Gönderilmedi.)Kiss_me: Demek öyle o zaman seninle arkadaş oluruz belki...
Alevinizz: Tabii ki kafa kızsın sevgili olmasa bile arkadaş oluruz.
Kiss_me: Görüşmek üzere.
Görüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.