14

2K 99 8
                                    

Gözlerimi açtığım da sadece iç çamaşırlarımla olduğumu fark ettim. Ayağa kalkacakken göğsümde ki kolla duraksadım. Yan tarafıma baktığım da Ecrin yarım atletiyle mayışmış bir şekilde uyuyordu. Kolunu üzerimden nazikçe çekip ayağa kalktım.

Okul formamı giyip Ecrini uyandırmaya odaya girdim. Hala uyumasına şaşırmıştım. Dürtmeye başladım. Hadi ama öperek uyandırmaya hiç niyetim yoktu. Gülümseyerek uyandığın da tebessüm ettim.

"Günaydın, uykucu." gülüp ayağa kalktı. Onun benim aksine altında şortu vardı. Oda okul formasını giyip yanıma geldiğin de evden çıktık. Ona dönüp konuştum.

"Ben biraz sonra geleceğim okula." Ecrin kaşlarını çattığın da açıklama yapmak yerine onu tatmin edecek şeyi söyledim.

"Ama kesin geleceğim." başını sallayıp okulun yolunu tuttu. Bende kuaföre doğru yürüdüm.

Aynada ki bene gülümseyerek baktım. Saçlarımı omzuma kadar kestirip alev rengine boyatmıştım. Teşekkür edip ücreti odedikten sonra okula yürümeye başladım. Okula geldiğimde tenefüstelerdi. Gülümseyip okulun içine yürümeye başladım. İleri de kalabalığa gözlerimi devirdim. Kavga da kimler olduğunu merak edip kavganın içine doğru yürüdüm. Yol verenlere teşekkür bile etmeden kalabalığı yardım. Arda ve bir çocuğun birbirine öfkeyle bakmasına kaşlarımı kaldırdım. Bartu, Bahar, Kuzey ve Ecrin de Arda'nın arkasındaydı. Arda'nın yanına doğru yürümeye başladım. Hala beni fark etmemişlerdi. Beni ilk fark eden Bartu konuşarak dikkat çekti.

"Siktir, Alev sen cidden alev almışsın.''
Bu dediğine gülüp elimi Arda'nın omzuna koyup çocuğa doğru döndüm.

"Sorun mu var?" dediğim de Bahar gülüp cevap verdi.

"Alev tam sorunun içine geldin, tebrikler kanka." sırıttım. Nöbetçi öğretmen öğrencileri dağıtmaya başladı.

Müdürün odasına girince tepkisizdim. Ben, Arda, Kuzey, Ecrin ve o çocuk ile odadaydık. Müdür kaşlarını çatarak bana döndü.

"Ne bu saçlarının hali Alev?" müdürün gözlerine bakarak konuştum.

"Canım istedi." evet şu an cidden saygısızca olabilirdi fakat benim gerçeği öğrenmemden sonra ortadan kaybolmaları kanıma dokunmuştur ve olay çıkarmadan durmayacaktım.

"Alev rehberliği gideceksin ve eğer akıllanmazsan ailen aranacak." dudağımı dileyip konuştum.

"Ben akıllanmam siz şimdi çağırın bence." odada ki herkes bana şaşkınaca bakmaya başladı.

"Hayır dediğim gibi bir olay daha olursa aranacak." gözlerimi devirmek istesem de fazla saygısızca kaçacağını bildiğim için yapmadım.

"Çıkın dışarı. Alev sen rehberliğe."derin bir nefes verip odadan çıktık. Arda çıkar çıkmaz konuştu.

"Alev ne yapmaya çalışıyorsun?" gözlerimi devirdim. Rehberliğe yürümeye başladım.

'' Alev cevap versene. "rehberlik odasına girdim. Bana dikkatlice bakan Ceyda hocaya gülümsedim. Koltuğa oturmamı işaret etti.

"Alev neden saçlarını boyattın? Bir derdin mi var?" tepkilerimi ölçmek için daha dikkatli bakıyordu. Fakat istediğini vermeyerek tepkisizce konuştum.

"Hayır yok. Sadece yapmak istedim ve yaptım." başını olumsuz sallayıp arkasına yaslandı.

"Anlatabilirsin." başımı olumsuz sallayıp gülümsedim.

"Derse girmem gerek eksikleri var bu ara zaten izninizle." başını salladığın da odadan çıktım. Sınıfa girdiğim de dikkatimi ilk çeken şey ya da biri o günkü kızdı. Göz göze gelince gülümsedi. Kalbim teklediğin de bende en içten gülümsememi ona sunup kaşları çatık Ecrin'in yanına oturdum.

Best Friend- GİRLxGİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin