Yazar'dan
Alev gözlerini açarken yorgunluk hissediyordu. Gözleri üzerinde ki kola döndüğün de kaşlarını çattı. Daha sonra fark ettiği şeyle bir küfür savurdu, çıplaktı. Yanına baktığın da uyuyan bir Ecrin ile karşılaştı. Derin bir nefes verip yataktan yavaşça kalktı. Parmaklarının ucunda banyoya yürümeye başladı. Suyun küvete dolmasını beklerken kafasını ovuyordu. Başı felaket derecede ağrıyordu ve akşama dair hatırladığı şeyler bulanıktı. Küvetin içine girdiğin de irkilsede gözlerini kapadı. Kapı açılma sesi gelince açmadı gözlerini. Hazır değildi yüzleşmeye.
Su sesi geldiğin de yutkundu. Ecrin'in küvete girdiğini anlamıştı.
"Alev pişman mısın?" Alev ne hissedeceğine karar veremiyordu. Başını olumsuz salladı, Ecrin'in kırmak istemiyordu. Gözlerini açtığın da Ecrin'in gülümsediğini gördü. Ecrin Alev'e yaklaşıp dudaklarını birleştirdi. Alev de karşılık vermeye başladı. Kalbi gitgide hızlanıyordu. Ecrin Alev'in kucağına yerleşip öptüğünü daha da derinleştirdi. Alev bir elini Ecrin'in saçına koyarken diğer elini koluna koydu. Ecrin elleri ile Alev'in kalçasını kavrayıp vücutlarını daha da birleştirdi. Ecrin dudaklarını Alev'in boynuna indirmeye başladı. Emip ısırdı, dilini gezdirdi. Elinin teki Alev'in bacağına gittiğin de Alev elini tuttu.
"Ecrin gerçekten yorgunum." Ecrin burukça gülümseyip Alevden ayrıldı.
"Sorun değil." Alev günlerden cumartesi olması şükretti.
Alev Ecrin'i kapıya kadar uğurladıktan sonra koltuğa yayılıp telefonuna bakmaya başladı.
Kiss_me: Şu sıralar ilgilendiğin biri var mı?
Alevinizz: Evet var.
Kiss_me: Kim?
Alevinizz:Bunu sana söylemeyeceğim.
Kiss_me: Seni seviyorum
Görüldü.
***
Tekrar smut isteyen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Cerita Pendek[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.