Alev: Kimsiniz acaba?
05...: Görmeyeli değişmiş gibisin.
Alev: Ecrin sen misin?
05...: Kim olduğum sürpriz olsun
Alev: Ne?
05...: Görünce anlarsın.
Görüldü.
...
Gözlerimi devirip telefonu kapatıp cebime koydum. Layla ile Kayra'yı gördüğüm de gülümseyerek yanlarına doğru yürümeye başladım. Çantamdan suyumu çıkarmak için adımlarımı yavaşlattığım da birine çarptım. Birkaç adım gerilerken kaşlarımı çattım. Kafamı kaldırdığım da Ecrin ile göz göze geldim.
"Sen..."gözlerim şaşkınlıkla açılırken yutkundum. Neden dönmüştü ki? Onu gerçekten özlemiştim.
"Sadece burada okuyacağım." gülümsediğin de gözlerim gülümsemesine kaydı.
"Demek öyle." diyerek gözlerimi kaçırdım.
"Hı hı sonra görüşürüz o zaman." başımı sallayıp Layla'nın yanına doğru yürümeye devam ettim.
"Sürekli mi dönmüş?" diyen Layla'ya cevap veremedim.
"O kimdi ki?" Kayra merakla konuştuğun da Layla açıklamaya başladı. Hızla ayağa kalkıp binanın içine girdim. Telefonumu çıkarıp hızla yazmaya başladım.
Alev: Ecrin güzel girişti.
05... Ecrin olarak kaydettiniz.
Ecrin: Özledin mi beni?
Alev: Yooo hiç de özlememişim.
Ecrin: Evet ondan karşımda donakaldın zaten.
Alev: Ben, şaşırdım.
Ecrin: Hadi ama itiraf et özledin.
Alev: Sen özledin mi?
Ecrin: Bilmem.
Alev: Nasıl bilmezsin yahu?
Görüldü.
Alev: Cevap da yok.
Görüldü.
Ecrin çevrimdışı.
Alev çevrimdışı.**
Gözlerimi devirip lavabonun kapısını kapattım. Lavabo 2 kişilikti ve şu an içi boştu. Musluğu açıp yüzüme su serptiğim de kapı açıldı. Peçete ile kurulayıp gözlerimi kapanan kapıya çevirdim.
Ecrin kollarını göğsünün altında birleştirmiş sırıtıyordu.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.