37

1K 54 15
                                    

Kayra'dan (Layla'nın sevgilisi)

Kollarımı özlemle Hale'ye sardım. Hata yapıyordum belki de. Layla'dan ayrılacaktım ve bunu hala nasıl yapacağımı düşünüyordum. Neredeyse 1 senedir beraberdik ve ben hislerimin beni yanılttığını anlamıştım. Hale'yi seviyordum, lise'ye gidiyordu.

"Seni özledim." kırkırdadığını duydum. Ellerimiz kenetlenirken gülümseyip dondurmacıya yürümeye başladık.

"Sevgili olduğumuza hala inanamıyorum." sevincine gülümsedim. Zor zamanlar geçirmişti ve onun ilk sevgilisiydim.

"Bende güzelim." elimi biraz daha sıktı.

"Seni çok seviyorum." gülüp dondurmacıdan istediklerimi söyledim. Dondurmaları uzattığın da banklara oturduk. Dudağına bulaşan dondurma ile gülüp konuştum.

''Dudağının üzerinde dondurma var. " eliyle silmeye çalışsa da beceremedi. Parmaklarımla çenesini tuttuğum da durdu. Dudağının üzerine dudaklarımı götürdüm. Ayrıldığım da gülümsedi. Dilimi dudaklarım üzerinde gezdirdiğim de tanıdığım başka bir ses duydum. Belki de beklediğim son sesi.

"Senden nefret ediyorum Kayra!" Layla ağlayarak uzaklaştığın da ne yapacağımı bilmeyerek durdum. Hale bana döndüğün de gözlerinde ki hayal kırıklığı canımı yakmıştı.

"İğrençsin." ayağa kalkıp hızla gözden kaybolduğun da şaşkınlık ile hiçbir şey yapmadım, yapamadım.

***

Alev'den

Kapının durmadan çalmasıyla sinirle dudaklarımızı ayırdım. Üzerime tişörtümü giyip Ecrin'e son kez bakıp kapıyı açtım. Layla ağlayarak bana sarıldığın da sinirim uçup gitmişti. Elim sırtına giderken ne demem gerektiğini bilemedim.

Kapıyı kapatıp salona geçtiğimiz de Layla ağlamaya devam ediyordu.

"Beni aldatıyormuş!" elinde ki saralleden bir kaşık daha aldı. Derin bir nefes alıp verdim. Ecrin'in kısık sesle söylediği şeye güldüm.

"Zamanında yaptıklarının karşılığı." Layla açtığı dram filmi ile sarelle kaşıklamaya devam etti.

"Daha iyilerine layıksın." sinirle bana döndü.

"Bir daha ilişkiye girmeyeceğim." net konuşmasına göz devirdim. Layla hakkında öğrendiğim bir şey varsa sözlerinin arkasında duramazdı.

"Yalnız bırakalım hadi." Ecrin'in uzattığı elini tuttum. Bahçeye çıkıp uzun salıncağa oturduk. Başımı omzuna yaslandığım da dudağıma bir öpücük kondurdu.

"Sonsuz olalım." başımı salladım.

Onu seviyordum.

***

Karakterlere ve bana sormak istediğiniz soruları buraya yazarsanız diğer bölümün sonuna cevaplarını eklerim❤️

Bu ara çok aktifim yahu fjjf

Best Friend- GİRLxGİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin