Kiss_me: Arkadaş grubunu kıskanıyorum...
Alevinizz: Neden?
Kiss_me: Sürekli seninle takılabiliyorlar.
Alevinizz: Sen de karşıma çıkarak benimle takılabilirsin.
Kiss_me: Şu an yapamam. Belki bir süre sonra...
Alevinizz: O zaman bir anlaşma yapalım.
Alevinizz:Ben seninle konuşmaya yani yazışmaya devam edeyim sen de doğum günüm de karşıma çık. 2 ay kaldı...
Kiss_me: Ya sen harikasın. Tamam kabul.
Alevinizz: Teşekkür ederim.
Görüldü.
Bizimkilere doğru yürürken gülümsüyordum. İltifatlar her zaman hoşuma giderdi. Herkes gibi bende yerde duran odunların tekine kuruldum.
"Geç kaldım. Üzgünüm." sorun yok dercesine gülümsediklerin de omuz silktim.
"Ee ne yapıyoruz?" soruma Ecrin cevap verdi.
"Cesaret oynayacağız." sırıtarak başımı salladım. Cesaret bir bakıma bizim uydurduğumuz bir oyundu. Ortaya hepimizin bir tane yazdığı cesaret gerektiren işleri atardık. Ardından karıştırıp tek tek seçerdik. Bizim grup benle beraber 6 kişiydik. Ecrin 10 senelik en yakın arkadaşım, Bartu ile Bahar grubumuzun çifte kumruları lise'ye başladığımız da tanışmıştık. Deren ve Arda var bir de Arda benim kuzenim Deren ise Ecrin'in yakın bir arkadaşı olduğu için aramızda biz 6'mız kavgalı olsak bile ayrılmayız. Aramıza da başka kimseyi almamıştık.
Ortaya atılan kartlar hızla seçildiğinde bana kalan son kağıdı aldım. Bu konuda fazlasıyla yavaştım. Katlanmış kağıdı yavaşça açıp sesli bir şekilde okudum.
"Kızsan bir kızı erkeksen bir erkeği dudaktan öp. Not: Aramızdan biri olacak." hepsine 'ciddi misiniz?' bakışımı attım. Hepsi gülüyordu.
"Ben seçiyorum değil mi?" Arda gülerek konuştu.
"Seç bakalım kuzen." Deren ve Ecrin arasında göz gezdirdim. Bahar'ın sevgilisi olduğu için ilk onu elemiştim. Ecrin yanlış bir şey düşünmezdi ne de olsa 10 yıllık arkadaşım. Omuz silkip ayağa kalktım. Elimi Ecrin'e uzattığım da bana şaşkınlıkla baktı.
"Ne yani yapacak mısın?" gülerek konuştum.
"Tabii ki korkak değilim. Senin için sorun olmaz herhalde." kararsız bir şekilde omuz silkip ayağa kalktı. Ellerimi Ecrin'in yüzünün iki tarafına koyup dudaklarımızı birleştirdim. Hareket etmiyordum. Daha sonra geri çekilip yerime oturdum.
"Sırada ki." Ecrin hala ayakta şaşkın bir şekilde bekliyordu. Deren onu elinden tutup oturttu. Ecrin eve gidesiye kadar bana bakmamıştı. Omuz silkip eve girdim, sonuçta her gün en yakın arkadaşıyla öpüşmüyordu ya.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.