1 Hafta sonra
Alev eve girerken yutkundu. Ailesi dönmüştü. Fakat çok durmamış tekrar iş gezisine gitmişlerdi. Çantasını bir kenara atıp kendini koltuğa attı. Ecrin ile normal bir şekilde konuşup, sohbet ediyorlardı. 2-3 gün okula gitmemişti ailesi ile vakit geçirmişti. Layla ile hiç komuşmamışlardı, Bilinmeyen ise günlük haberlerden bahsedip konu açıyordu. Konuşmaları sarıyordu. Alev gözlerini kapandığı sırada zil sesini duyup ayağa kalktı. Homurdanarak kapıyı açtığın da karşısın da beklediği son kişiyi yani Layla'yı görmüştü.
"Selam girebilir miyim?" Alev başını sallayıp geçmesi için yer verdi. Salona koltuğa oturup konuştu.
"Sanırım ailelerimiz tanışıyormuş bizimkiler yurt dışına çıktığı için seninle kalacakmışım bir iki günlüğüne." Alev gülümsedi.
"Film izleyelim mi?" Layla başını salladığın da film seçmeye başladılar.
..
"Bence Cris daha iyi." diyerek omuz silkti Layla.
"Ben hala ilk isminden yanayım." gülüp kafasını salladı Layla. Film bittiğin de hava kararmıştı.
"Saat geç olmuş ben sana yatacağın yeri göstereyim." Alev ayağa kalkıp misafir odasına yürüdü. Odaya girerken ayağı takılıp yere düştüğün de ağzından bir inleme kaçtı.
"İyi misin?" Layla diz çöküp Alev'in kanayan dizine baktı. Kafasını kaldırdığın da fazla yakınlardı. Layla dudaklarını birleştirdiğin de Alev bir an ne yapacağına şaşırmıştı. 1 hafta öncesi aklına gelince Layla'dan ayrıldı.
"Layla..." Layla sözünü kesip burukça gülümsedi.
"Ecrin ile aranda bir şey var sanırım. Seni anlıyorum." Alev başını sallayıp ayağa kalktı. Layla da kalkıp yatağa oturdu.
"Rahatmış yatak. Teşekkürler." Alev gülümseyerek başını salladı. Odadan çıkıp mutfağa indi. Dolapları karıştırmaya başladı. Ecrin ile birlikte olduğunda sarhoştu yine de hatırladığın da pişman olmamıştı. Annesinin sakladığı birayı bulunca sırıtıp bardağa döktü. Fondip yaptıktan sonra televizyonun karşısına oturup şişeyi dikmeye başladı. Gerçek ailesi ile yüzleşmemişti. Arda ile konuşmuyorlardı. Derin bir nefes verip şişeyi masaya koydu. Odasına yürümeye başladı. Yalpalayarak odasına geldiğinde dolabından pijamalarını çıkardı. Nutella simgeli şortu ve sıfır kollusunu severdi. Tekrar televizyonun karşısına oturup içmeye devam etti. Televizyon kapalıydı. Şişe bitince Alev'in başı dönüyordu. Bahçeye çıkıp havuzun kenarına oturdu.
"Hayat neden bu kadar boktan ki?" sesli bir şekilde konuşurken kelimeler dilinde yuvarlanıyordu. Layla bahçeye çıktığın da Alev'in yanına oturdu.
"Şu sıralar dalgınsın. Sorun ne Alev?" Alev yutkundu. Konuşmadı.
"Tamam o zaman Ecrin ile sevgili misiniz?" Başını olumsuz salladı Alev. Aralarında ki şeye bir isim koymamışlardı. Alev ayağa kalkmaya çalıştığın da ayağı takılıp havuza düşerken dudaklarını birbirine bastırmıştı. Layla ardından hızla atlarken Alev'in boğulacağını düşündüğü için korkuyordu. Alev ile aynı anda su yüzeyine çıktılar. Birbirlerine fazlasıyla yakındılar. Layla dudaklarını birleştirdi. Alev'in alt dudağını dudakları arasına alıp emmeye başladı. Alev bu sefer karşılık vererek Layla'nın üst dudağını emmeye başladı. Layla elini Alev'in ıslak tişörtünü içine soktu. Eli Alev'in göğsüne kadar gitti. Aynı zamanda Alev'in dudağını dişleyip asılmıştı. Alev kaskatı kesilirken Layla elini bu sefer şorta ilerletti. Alev'in vajinasını okşamaya başladığın da Alev Layla'nın kolunu sıkmıştı. Nefes nefese ayrıldılar. Layla sırıtarak elini şortun içinden çıkardı. Alev gözlerini kaçırıp havuzun kenarında ki merdivenlere doğru yüzdü. Merdivenlerden çıkıp odasına yürümeye başladı. Layla da arkasından yüzüp havuzdan çıktı. Odasına doğru giderken mutluydu. İkisi de onları izleyen bir başka çift gözden habersizdi.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.