Eve yürürken düşünceliydim. Telefonuma gelen bildirim ile kaşlarımı çattım.
Layla: Karşına çıkacağım.
Layla: Neredesin?
Karşıma çıkacak olması beni daha da meraklandırmıştı.
Alev: Eve gidiyorum.
Alev: Konum atayım mı?
Layla: Geliyorum.
Görüldü.
Kapıyı açtığım da derin bir nefes verdim. Bilinmeyenin yani Layla olarak kendini tanıtan birinin sonunda yüzünü görecektim. Heyecanlanmam gerekmiyor muydu?
Bazen merak ediyordum. Ecrin dışında bir kız beni etkiler mi diye ama hayır etkilemiyordu. Neden bilmiyorum ama Ecrin'e karşı sevgim arkadaşça değildi. Zil çaldığın da ayağa kalktım. Kapıyı açtığım da karşımda ki Ecrin ile gözlerim fazlasıyla açıldı. İçeri girip kapıyı kapattığın da yutkundum. Şaşırmıştım fakat Ecrin'in 2 adlı olup diğerini sürekli benden saklamasını anlamıştım.
"Ecrin Layla demek?" diyerek ona döndüğüm de sırıtıp duvara yaslandı.
"İlgini o taraftan çekerim sandım." güldüğüm de elini yanağıma getirip okşadı. Alnını alnıma yasladım. Konuşmaya başladı. Sesi titreyerek.
"Kendimi fark ettiğim de liseye yeni geçmiştik. Kendimden nefret ettim. O zamanlar hormonlarım yüzünden seni istiyordum. Bunu aşk olarak adlandırmadım başta, sadece vücudunu istediğimi düşündüm."gözlerimi kapattım.
"Ama seninleyken anladım aşkın ne olduğunu." eli saçımı okşamaya başladığın da salona doğru yürüdük.
"Ailem biliyor." dediğimde bana şaşkınca baktı.
"Ne tepki verdiler?"dediğinde güldüm.
"Bana davranışları değişmezmiş. Ben neysem oyum." gülümsedi. Koltuğa oturduğum da bacaklarını iki yana atarak kucağıma yerleşti. Dudaklarımız birleştiğinde de alt dudağını başladım o da aynı şekilde üst dudağımı emiyordu. Elleri tişörtümün eteklerine gittiğin de ayrıldık. Tişörtümden kutulduktan sonra dudaklarını boynuma götürdü. Boynumu emmeye başladığın da başımı geriye yatırdım.
"Ecrin..." cevap vermeyip boynumdan aşağı inmeye başladı.
"... seni seviyorum." kollarına boynuma doladı. Dudaklarımız birleşti. Nefes almak için birbirimizden ayrıldığımız da alnını alnıma yasladı.
"Sana aşığım." ayağa kalkıp elini uzattığın da gülümseyerek elini tuttum. Merdivenlerden çıkıp odama girdiğimiz de kapıyı kapattı. Anında dudaklarımızı birleştirdik. Nefes nefese birbirimizden ayrıldığımız da Ecrin tişörtü ile şortunu çıkardı. İç çamaşırları ile kaldığın da bende eteğimi çıkardım. Dudaklarımız tekrar birleşirken Ecrin'in omuzlarından iterek yatağa yatmasını sağladım. Kucağına oturup tekrar dudaklarımızı birleştirdim. Elim sütyenin kopçasına giderken dudaklarım yavaşça boynuna indi. Boynunu emmeye başladığım da derin nefeslerini duyabiliyorum.
Boynundan aşağı inmeye başladım. Göğüslerine gelince göğsünün ucunu dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım. İnleyerek vücudunu bana doğru kaldırdığın da elleri saçlarımdaydı. Elimi karnından aşağı sürterek indirdim. İç çamaşırı elime değince elimi içine soktum. Vajinasını okşadım. Pürüzsüz teninden deliğine getirdim elimi. Orta parmağımı deliğine yavaşça sokmaya başladığım da kalçasını elime doğru ittirdi. Dilimi çıkarıp göğsünün ucunu yaladığım da orta parmağımı tamamen içine soktum.
"Ah Alev!" tekrar göğüs ucunu dudaklarım arasına alıp emmeye başladım. Orta parmağımı içine doğru gelgit yapıyordum. İkinci parmağımı da içine sokunca inlemesi arttı. Dudaklarımı karnına doğru indirdim. İki parmağım ile içine gel gitlerimi hızlandırdım. Elimi iç çamaşırından çıkarıp iş çamaşırını bacaklarından sıyırdım. Vajinasına öpücük konudurup dilimi çıkarıp deliğine yöneldim. Dilimi içine soktuğum da İnleyerek konuştu.
"Ah! Alev bu harika bir his." içine gelgitlerimi hızlandırdım. Vücutu kasılmaya başladığın da içinden çıktım. Hala zevk sıvısını tadacak kadar hazır mıydım emin değildim. O boşaldığın da sırıtarak yanına yattım. Yan döndüğün de dudaklarımızı birleştirdi. Alt dudağını emerken dilini ağzımdan içeri doğru soktu. Dili ağzımda dolaşıyordu. Birbirimizden nefes nefese ayrıldığımız da kolalrını boynuma sardı. Bende beline sarıp gözlerimi kapattım.
***
Smut???Nabersiniz?
Okuyamadım yanlışlarım varsa özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Kısa Hikaye[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.