Sabah uyandığım da saate baktım.
8.10
50 dakika sonra buluşmamız lazımdı. Hızla duş alıp evden çıktım. Kendi evime giderken Layla'ya mesaj yazdım.
Alev: Gitmem gerekti üzgünüm.
Hızla üzerimi değiştirip bavulumu aldım.
Okula geldiğim de otobüse bavulları yerleştirip beraber bir kenarda beklemeye başladık. Otobüslere bindiğimiz de hocanın kararlaştırdığı bir şekilde Layla ile beraber oturduk. Ben cam kenarına oturup dışarıyı seyretmeye başladım. Ecrin de otobüse binip arkamıza oturdu. Layla başını omzuma koyup mırıldandı.
"Kamp eğlenceli olacak." başımı sallayarak ona katıldığımı belirttim. Uzun yola çıktığımız da kulaklıklarımı taktım. Bir süre sonra Layla beni dürttüğünden ona döndüm.
"Kulaklığım evde kalmışta tekini takabilir miyim?" başımı sallayıp tekini ona uzattım.
Mola verdiğimiz de bir şeyler almak için markete girdim. Birkaç şey alıp kenarda oturup yemeye başladım. Herkes bir yerlere gitmişti. Otobüsün kalkacağını duyunca ayağ kalktım. Tekrar otobüse bindiğimiz de başımı cama koyup gözlerimi kapattım.
***
Çadırlar kurulduğun da herkes otobüste kiminle oturduysa onunla kalacaktı. Çadıra girip çantamı kenara attım. Çadırların arasında fazlasıyla aralık vardı. Ecrini görünce gülümsedim. Gözlerini kaçırdı. Hoca yürüyüş yapmak için herkesi topladığın da gözlerimi devirdim yeni gelmiştik ne yürüyüşü yahu. Yürürken herkes gruplara ayrılmıştı. Ecrin ile yan yana yürürken sessizdik.
"Alev benim tuvaletim geldi."
"Tama gel." kenara doğru yürüdük. Bizimkilerden uzaklaşınca Ecrin ağaç kenarına geçti.
"Arkanı dön."dediğinde döndüm. Birkaç çıtırtı sonrası belime kollarını sardı.
"Seni özlüyorum. O gün Layla ile aranda bir şey olmadı değil mi?" kıskançlık sesine yansımıştı.
"Ecrin aramızdaki şeye bir isim vermemiz gerek." Ona döndüğüm de dudaklarımızı birleştirdim. Elimi saçlarına daldırdım. Öpüşümüz derinleşmeye başladığın da eli ile eteğimi sıyırmaya başlamıştı. Eli kilodumun içine girip vajinamı okşamaya başladı. Nefes nefese ayrıldığımız da eli hala vajinamı okşuyordu.
"Beni delirtiyorsun." dudaklarımızı tekrar birleştirdi. Alt dudağını emmeye başladım. Elim ile kalçasını kavrayıp sıktığım da inledi. Dilimi ağzına soktum. Dudaklarımız ve dillerimiz dans ederken eli vajinamı okşuyor diğer eli ise tişörtüme girmişti. Birkaç çıtırtı duyunca ayrıldık. Nefes nefeseydik.
"Dönmemiz lazım." kamp alanına doğru yürüdüm.
"Aramızdaki şeye şimdilik arkadaşlık diyelim." Ecrin konuştuğun da duraksadım.
"Tamam." deyip sinirle çadırın içine girdim. Gözlerim kapandı. Ecrin'in pişman edecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Storie brevi[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.