17

1.9K 89 10
                                    

ÖNEMLİ NOT: Bölümde +18 sahne vardır sahneye gelince uyarı koyacağım. Bu arada smutu sadece okuduğum kitaplara göre yazdım bilmiyorum, görmedim.

"Görüşürüz." Bahar'ın sarılışına karşılık verdim. Okuldan sonra onlarda toplanmıştık. Arda yoktu. Eskisi gibi eğlenip içmiştik ama sarhoş olacak kadar değildi. Bir şişe alıp kapıdan çıktım. Kafamın dağılmasına ihtiyacım vardı. Kayalıklara oturdum.

Yazar'dan

Alev şişenin dibini görünce sinirle şişeyi kenara fırlattı. Ecrin yutkunup on yaklaştı. Baharlardan sonra onu takip etmişti ve sinirinin dinmesini beklemişti. Ecrin Alev'i kolundan tutup kaldırdı. Alev itirazsız Ecrin'in hareketlerine ayak uydurdu. Eve girdiklerin de Ecrin'in kalbi ağzında atıyordu. Belki diye düşündü Alev derdini anlatırsa daha iyi olur diye.

"Alev neyin var?" Alev sessiz kalıp salona ilerledi yalpalayarak. Kendine koltuğa attı.

"Peki söylemeyeceksen konu bulmak gerek. Layla ile aranda ne var?" Alev sinirle ona döndü. Kelimeleri ağzında yuvarlayarak konuştu.

"Hiçbir şey yok." Ecrin gözlerini devirdi.

"Ona olan bakışlarını gördüm." dediğinde Alev daha da sinirlendi.

"Sana hiçbir şey yok dedim." siniri kendineydi. O şu aralar kötü şeyler yaşıyordu. Bunların üstesinden gelmek için başka şeylerle uğraşıyordu, Layla gibi.

+18 uyarısı*

"Sana inanmak istiyorum ama dediğim gibi bakışların..." Ecrin'in sözünü kesen şey Alevin elleriydi. Alev elleri ile Ecrin'in suratına kendisine çevirip dudaklarını birleştirdi. Ecrin karşılık vermek istesese vermiyordu. Alev ayağa kalktı. Ecrin'in kucağına yerleşip dudaklarını tekrar birleştirdi. Ecrin karşılık vermeye başladığın da Alev tişörtünü hızla çıkardı. Elleri Ecrin' in töşürtünün eteklerini kavrayıp yukarı sıyırdı. Tişörtü yere fırlatıp dudaklarını tekrar birleştirdi. Alev dudaklarını Ecrin'in boynuna indirmeye başladı. Boynuna kadar küçük öpücükler bıraktı. Boyunun da biraz daha fazla oyalandı. Elini Ecrin'in sütten kopçasına getirdi. Sütyenden kurulduktan sonra Alev dilini Ecrin'in göğüs ucunda gezdirdi. Ecrin inlediğinde dişlerinin arasına aldı.

"Alev!" Alev ayağa kalktığın da Ecrin de aynı hızla ayağa kalktı. Yüzleri birbirine o kadar yakındı ki. Ecrin' in de kafasının yerinde olduğu pek söylenemezdi. Alev Ecrin'in elini tutarak merdivenlerden çıkardı. Odaya geldiklerin de Alev eteğini çıkardı. Ecrin de eteğinden kurtuldu. Ecrin'in üzerinde sadece kilodu varken Alev'in kilodu ve sütyeni vardı. Alev sütyeninden kurtuldu. Ecrin Aleve yaklaşarak dudaklarını birleştirdi. Ecrin Dudaklarını Alev'in boynuna indirdi Alev'in boynunu emip ısırmaya başladı. Dudaklarını aşağılara çekti. Göğsünde oyalanan dudakları daha da aşağı indi. Alev elini Ecrin'in saçlarına getip bacaklarını açtı. Alev'in sırtı yatakla buluşurken Ecrin Alev'in üzerinde ki son kumaştan kurtuldu. Alevle göz göze geldiklerin de nefes nefeseydiler. Ecrin dudaklarını göbek deliğinin altına getirdi. Dilini deliğe kadar gezdirdi. Alev Ecrin'in saçından kavradı. Ecrin dilini delikten içeri soktuğun da Alevden inleme sesi geldi. Alev Ecrin'in saçından tutarak daha da içine girmesini sağladı. Ecrin dilini gezdirdi. Ecrin dili ile gelgit yapmaya başladığın da Alev de kalçasına ona göre hareketlendirdi. Ecrin içinden tamamiyle çıkıp orta parmağını Aleve bakarak yaladı. Ecrin elini delikten yavaşça sokmaya başladı. Tek parmağı ile gelgit yapmaya başladı. Alev inlerken dudaklarını birleştirdi. Parmak sayısını ikiye çıkardı. Alev öpüşüne karşılık verirken Ecrin'in ağzına küçük bir inleme bıraktı.

"Geliyorum." dilinde yuvarlanan kelime ile Ecrin dudaklarını ayırıp parmağını delikten çıkardı. Ecrin dudaklarını vajinaya yaklaştırırken Alev ellerini Ecrin'in saçına getirdi.
Boşaldığın da Ecrin yutmuştu. Nefes nefese yatağa yattılar.

***

Kötü olabilir sadece okuduğum smut içerikli kitaplar göre yazdım.

Best Friend- GİRLxGİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin