Yazar anlatımından...
Ecrin Alev'in düzenli nefes alışverişini duyunca derin bir nefes verip doğruldu. Alev'in yatağı oldukça büyük olduğu için beraber yatıyorlardı. Ecrin gözlerini Alev'e çevirdi. Öyle masum uyuyordu ki ona biraz yaklaştı. Dudakları arasında bir nefes kadar fark kaldığın da Ecrin ne yaptığını düşündü. Daha sonra kendine engel olamayacak Alev ile dudaklarını birleştirdi. Alev'in uyanacağı düşüncesiyle hızla geri çekildi. Dudaklarının değmesi bile kalbinin oldukça hızlı atmasını sağlamıştı. Ecrin yatak başlığına sırtını verip elini kalbine koyup derin nefesler almaya başladı. Gözünden bir damla yaş düştü. Alev'e olan imkansız aşkı onu deli ediyordu. Alev'e aşık olduğunu 3 yıl önce onu kıskanmalarının devamı gelince anlamıştı, fakat asla anlamamak isterdi. Gözünden yaşlar süzülürken kafasını yastığa koyup kollarını Alev'e sardı.
Alev ve Ecrin okula doğru giderken gülüşmeleri eski dostluklarının geri döndüğünün işaretiydi. Alev Ecrin'in duygularını görmezden gelmeye çalışsa da aklına geldiği an gülümsemesi soluyordu. Alev kafasını dağıtmak için Beren'e mesaj yazdı.
Alevinizz: Nasılsın Beren?
Kiss_me: Normal sen?
Alevinizz:İyi gibi Ecrinle aramız düzeliyor sevinçliyim.
Kiss_me: Alev sana bir şey yazmam gerek.
Kiss_me: Asıl ismim Beren değil...
Alevinizz: Az çok tahmin etmiştim ama yine de yalan söylemen pek hoş değil.
Kiss_me: Beni bulman ödümü koparıyor Alev. Nefesim düzenini yitiriyor.
Alevinizz: Tamam sorun yok ne de olsa karşıma çıkacağı gün öğreneceğim.
Kiss_me: Seni seviyorum.
Görüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.