Okula doğru Ecrinle beraber yürüyorduk. Bilinmeyen yazmıyordu. İyi ki de yazmıyordu. Okula girince etrafta gözlerimi gezdirdim. Bizimkiler yine çardakta oturuyorlardı. Yanlarına yürürken Layla'nın da onlarla oturduğunu fark ettim. Ecrin ile tek boş yere Layla'nın yanına oturduk. Bartu, Bahar, Arda, Kuzey, Layla, Ben ve Ecrin olarak sıralanmıştık.
"Kesinlikle kampa gidiyoruz." Bahara çevirdim gözlerimi. Neyden bahsediyordu?
"Tabii sizin haberiniz yoktur. Okul kamp düzenliyor 11-12 lere bizde gidelim diyoruz." başımla onayladığım da bacağım da Layla'nın elini hissetmiştim. Elini çektiğim de gülümsedi. Bozulması gerekmiyor muydu?
Zil çaldığın da hepimiz sınıflara dağıldık. Sınıfa girince mesaj geldi.
05...: Sadece bir gün istiyorum hayatından
05...: *fotoğraf
05...: Seni büyüten aileni satamazsın değil mi?
05...:Benim belirlediğim bir gün buluşacağız ve o günün benim olacak.
Görüldü.
Ailemi batıracak bir fotoğraftı bu. Sinirle dudağımı dişleyip telefonu kaldırdım. Evet o gün onunla buluşacaktım.
***
1 hafta sonra
Bavulun da son dokunuşları yapıp kenara koydum. 2 gün sonra kampa gidiyorduk. Yatağa uzandığım da bir mesaj geldi.
05...: Yarın saat 15.30 da sizin orada ki park da
Görüldü.
Derin bir nefes verdim. Sadece yarım gün gibi bir şey. Kim olduğunu bile bilmiyordum.
***
(Dövmeleri yok sayın.)
Aynadan son kez bakıp evden çıktım. Parka doğru giderken yazanın kim olduğunu merak ediyordum. Parka geldiğim de saate baktım.
15.31
Etrafta göz gezdirdiğim de Layla'nın bana doğru geldiğini görüp kaşlarımı çattım.
"Evet benim o yazan. Dediğim gibi sadece bir gün." gözlerimi devirip elimi uzattım.
"Önce fotoğrafı sil." bana kaşlarını kaldırarak baktı.
"Sözünde duracağını nereden bileyim." omuz silktiğin de derin bir nefes verdim.
"Söz veriyorum. Sözümde dururum." Başını sallayıp gözümün önünde fotoğrafı sildi. Yürümeye başladığın da onu takip ettim.
**
Layla gerçekten eğlenceliydi. Lunaparka gidip oyuncaklara binmiştik. Sinemaya girmiştik. Yemek yemiştik. Eve doğru giderken mutluydum. Kötü şeyler ister diye düşünmüştüm. Onun evine geldiğimiz de içeri girdik. Bir odaya girdiğin de krem tona sahip oda gerçekten güzeldi. Elimi kitaplarda gezdirdim. Arkamdan nefes hissettiğim de irkildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.