"Esin gel buraya."
"Anne istemiyorum." mızmızlanan Esin'e kaşlarımı çattım.
"Küçücük yaşta böyle denilir mi Esin." hızla üzerine lacostesini giydirdim, Ecrin ile küçük bir kız çocuğu evlatlık edinmiştik, daha doğrusu benim ailem evlatlık edinmişti biz bakıyorduk. Doğru söylemek gerekirse bize özellikle evlat edinme şansı verilmemişti bu bizi oldukça üzerken ailem bize yardımcı olmuştu. Esin elini uzatırken gülümseyerek elini tuttum, dolmuş gözlerimi saklayarak.
5 senedir beraberdik ve artık okula başlama zamanıydı. Evin çıkışına doğru yürümeye başladığımız da Esin artık mızmızlanmayı bırakmıştı, Ecrin önemli bir toplantıya katılacağı için yanımızda olmayacaktı, kendisi bir şirkette çevirmen olarak çalışıyordu. Ben de özel bir hastanede psikiyatrist olarak çalışıyordum, neyse ki bugün izin alabilmiştim. Arabanın arka koltuğuna Esin'i oturtup şoför koltuğuna geçtim.
"Müzik ister misin?" gözlerimiz aynada birleşirken başını salladı. Esin akıllı bir kızdı birçok şeyi hızlı kavrayabiliyordu. Olduğumuz durum gibi.
...
Yanaklarına sulu birer öpücük kondurup ayağa kalktım.
"Arkadaş seçimine dikkat et." başını sallarken bıkmış bakışlarını atıyordu.
"Dikkat ederim." geriye doğru bir adım attığım da bana el sallayıp içeri doğru koşturdu, etrafta ağlayan çocukların yanında anne veya babaları vardı, yüzümde buruk bir gülümseme yer edinirken çıkışa doğru yürüdüm. Aynı zamanda o ses kulaklarımı doldurdu.
"Seni seviyorum anne!" arkama dönüp Esin'e el salladım, aynı şekilde o da el sallamıştı. Öğretmeni onu içeri çağırırken artık gitme vaktinin geldiğini anlamıştım.
...
Evin kapısını açıp içeri girerken ev fazlasıyla sessizdi. Esin'i Ecrin'in alması gerekiyordu. Kapıyı yavaşça kapatıp çantamı vestiyere astım, salona doğru yürürken tv'nin sesini duymaya başlamıştım. Ecrin ve Esin yan yana animasyon bir film izliyorlardı, Esin'in yanına oturup ağzıma bir mısır attım.
"Günün nasıl geçti?" Gözlerim Esin'deyken Ecrin'in kıkırtısını duydum.
"Anne anlatmak istemiyorum." Esin bıkkın bir şekilde konuşurken kaşlarımı çattım.
"Bir sorun mu oldu?" Ecrin elini omzuma koydu.
"Sonra anlatırım." başını salladığım da Esin başını omzuma koydu, canı sıkkın gibiydi ve üstüne gitmek istemiyordum. Film'in bitiş jeneriği kulaklarımı doldururken odayı hıçkırık sesi doldurdu. Esin'e doğru oturup yüzünü ellerim arasına aldım.
"Anlat hadi." parmağımla yanağına doğru süzülen yaşı sildim.
"Gerçek ailem beni neden istemedi?" gerçek ailesi hakkında bildiğim tek şey onu bir çocuk yurduna bırakıp ortadan kaybolduklarıydı.
"Biz senin aileniz." başını yere doğru eğdi.
"Sorum bu değil, sizi seviyorum fakat neden istemediğimi anlayamıyorum." başını göğsüme yaslayıp dolu gözlerimi saklamaya çalıştım.
"Seni çok seviyorum." kollarını belime sardı.
"Bende sizi seviyorum." göz yaşları tişörtümü ıslatırken Ecrin'in kolları da bize katıldı. Ne kadar iyi annelik yaptığımı bilmiyordum, fakat bildiğim bir şey varsa o da Ersin'in her şeyi olmak istediğimdi. Obenim kızımdı, arkadaşımdı ve daha da önemlisi hayatımın merkezinde olan minik bir kızdı.
***
İleride belki bir özel bölüm daha atabilirim...
Okulumuz da öğle arası yazar dersleri varmış, öğle aramı feda etmeyi düşünüyorum fjchjf
İlk haftadan bir sürü ödevi olanlar? Benim aşırı ödevim var jjfjfjf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Nouvelles[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.