7

2.5K 127 10
                                    

Alışveriş merkezine geldiğimizde derin bir nefes verdim. Sinema katına çıktığımız da nasıl onları yalnız bırakacağımı düşünüyordum. Kuzey, Arda, Ecrin ve ben vardık sadece. Sinema salonuna gelince heyecanlı gözükmeye çalışarak konuştum.

"Sinema biletlerini ben almaya gideyim. İtiraz kabul etmiyorum, bekleyin beni." arkamı döneceğim sırada Ecrin konuştu.

"Bende geliyorum." omuz silkip yürümeye başladım. Romantik bir filme 2 kişilik sevgili koltuğunu istemiştim. Ecrin şaşırsada bir şey söylemedi. Film 15 dakika'ya başlayacaktı. Ecrin'e dönüp konuştum.

"Sana ayrıntılarıyla açıklayacağım ama şimdi sorma lütfen bana ayak uydur." gözlerini kırpıştırıp konuştu.

"Tamam."

Arda ve Kuzey'le biletleri verip bir şeyler alacağımızı ve sinema salonun da buluşacağımızı söyleyerek alışveriş merkezinden çıktık. Ecrin ile sessizce kumsala yürüdük.

"Kuzey eşcinselmiş ve Arda'yı seviyormuş. Arda'nın Biseksüel olduğunu zaten biliyorsun, bende çöpçatanlık yapıyorum işte." dediğim de Ecrin derin bir nefes verip konuştu.

"Zaten bir şeyler olduğunu anlamıştım." bu dediğine güldüm. O her zaman en iyi dostumdu ve beni o yönden sevmesi bile aramızı pek pozmamıştı. Belki de ona şans vermeliydim. Kayalıklara kadar sessizce yürüdük. Kayalıklara gelince benden önce kendine bir yer bulup oturdu. Aklıma Ecrin'in öperken pek de kötü şeyler hissetmediğim geldi. Belki de Biseksüeldim. Bende Ecrin'in yanına oturdum. Derin bir nefes alıp, verdim. Kendimi bundan sonra olacaklara odaklamam lazımdı.

"Ecrin." bana döndüğünde yutkundum. Bu onu üzecekti ama aramızdakilere bir netlik getirecekti. Yani ben öyle umuyorum.

"Ben sana hep kardeş gözüyle baktım ve öyle de devam edeceğim." ne demek istediğimi anlamıştı.

"Alev biz her zaman kardeşiz. Dediklerimi unut. Söylediklerim aptalcaydı. Büyük ihtimal duygularımı yanlış anladım." Ecrin'in gözlerine baktığım da umursamazdı. Gülümseyip heyecanlı bir şekilde konuştum.

"Ya Ecrin içimi rahatlattın."

Yazar anlatımından

Ecrin Alev'e iyi hissettirmek için söylediği şeyler kalbini kırmıştı.
Duygularından emindi fakat bunu Alev'e belirtirse arkadaşını kaybedeceğini biliyordu. Dediklerinden sonra Alev ona eskisi gibi davranmaya başlamıştı ve Ecrin dedikleri için pişman bile olmadı. Bunlar onun duygularıydı gerek yakından gerekse uzaktan aşkını yaşardı sadece sevdiğinin yanında olması yeterliydi. Arkadaş niyetiyle bile olsa....

Best Friend- GİRLxGİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin