36

1K 60 1
                                    

Ecrin: Banyodan çıkmayı düşünüyor musun?

Alev: Neden düşüneyim ki

Ecrin: Bence de düşünme ve hemen çık

Ecrin: Hadi ama Alev bir sorun mu var?

Alev: Evet var sen Bora'nın yanına gitsene

Ecrin: Bora ne alaka?

Alev: Sevgilinin yanına git Ecrin.

Ecrin: Sevgilim uyandığı an banyoya girdi ve çıkmıyor.

Alev: Ne?

Ecrin: Alev senden başkası yok. Bir şeyleri yanlış anlamış olmalısın.

Ecrin: Banyodan çık ki doğrularını konuşalım.

Görüldü

***

Yavaşça önce kilidi sonra kapıyı açtım. Duvara yaslanmış bekleyen Ecrin'in yanına doğru yürürdüm.

"Bora ile öpüştün." fısıltım ile gülüşünü duydum.

"Sonuna kadar izlememişsin demek ki Bora öpmeden ayağa kalmıştım." gözlerim gözlerine tırmandı.

"Beren kim?" kaşlarım kalkarken gülümsedi.

"Bana güvenmeni istiyorum Alev. Bunu eğer bir daha sormazsan sana söylerim. Ben sana güveniyorum." gülümseyip kollarımı boynuna sardım.

"Eğer benden başkası ile her hangi bir şey yaşarsan bunu ödetirim." gülüşünü duydum, kollarım yavaşça boynundan ayrıldı. Ecrin bana doğru yaklaşmaya başlayınca gülerek geriye doğru adımladım. Sırtım duvarla buluşurken ellerini iki yanıma koydu. Dudaklarımız birkşirken nefesimi düzene soktum. Alt dudağını dudaklarım arasına alıp emmeye başladığım da inleyerek elini belime koydu.

Öpüşmemiz git gide hızlanırken üzerimiz de sadece iç çamaşırlarımız vardı. Sırtım yumuşak yatakla buluşurken Ecrin'in dudakları boynuma indi. Aynı zaman da eli süryenimin askılarını indiriyordu. Boynumdan göğsüme doğru indirdi dudaklarını, inleyerek bedenimi ona doğru ittirdim. Parmakları karnımdan yavaşça indi. Her dokunuşunda daha da zevk alıyordum. Göğsümün ucunu dudakları arasına alarak emmeye başladığın da inleyerek elimi saçına koydum.

Dudakları üzerimde ki son kumaşa doğru indi. Son kumaşı üzerimden çıkardığın da yutkunarak gözlerimi tavana çıkardım. Dudakları vajinamda oyalandıkça inlemelerim arttı. Parmağını deliği de hissettiğim de dudaklarımız birleşti. Dudaklarımız hareketlendiği sırada içime gel gitler yapmaya başladı. Zevk her yanımdaydı. Öpüşleri derinleştiği sırada bedenim kasılmaya başladı. Zirveye ulaştım yavaşça. Nefes nefese ayrıldığımız da alnını alnıma yasladı.

"Sadece biziz." fısıltısı ile gözlerim yavaşça kapandı.

"Sadece biz." ellerimizi birleştirip ayağa kalktı. Odada ki banyoya ilerlerken nefesim düzene girmişti. Küvete su dolmaya başladı. Ecrin tamamiyle soyundu. Küvete yavaşça girdik.

Arkasına oturarak duş jelini omzuna sıktım. Kafasını omzuma yaslandığın da duş jelini yavaşça bedeninde gezdirdim.

***

Ellerimiz birbirine kenetli bir şekilde evden çıktık. Dışarıda yürüyen kişiler bize garip bir şekilde bakarken umursamadan sahilin olduğu tarafa yürümeye başladık. O gece ki bankaların olduğu yere geldiğimiz de derin bir nefes alıp verdim. Gülümsemelerimiz birbirine karışırken o gün ki kızı gördüm, gülümseyerek bize doğru geliyordu. Sevinçle konuştuğun da Ecrin'in kaşlarını çattığını fark etmiştim.

"Merhaba, seni görünce o gün için teşekkür edeyim dedim." gülümseyerek konuştuğun da başımı salladım.

"Rica ederim, düşüncelerinin değişmesine sevindim." sevinçle konuşmaya başladı.

"Aslında biri var. Sanırım o da beni seviyor. Düşüncelerim büyük bir değişime uğradı. Bu arada sevgilinle aranı düzetmene sevindim." Ecrin elimi biraz daha sıktı.

"Hıhı, neyse görüşürüz." başını salladığın da yürümeye başladık.

"O gün sizi Borayla görünce buraya gelmiştim. Onunla karşılaştık biraz konuştuk." gülümsedi.

"Anladım ve o gün Bora'ya baya kızmıştım."gülerek söylediğine sırıttım.

"Seni seviyorum Ecrin, ne olursa olsun."

"Bende seni seviyorum Alev."

***

Diğer bölüme göre uzun yazmaya çalıştım jfjfjd pek uzun gibi değil ama olsun yavaş yavaş uzar gider.

Best Friend- GİRLxGİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin