Okula doğru yürürken uykuluydum. Ecrin'i görünce gülümseyerek arkasından sarıldım.
"Ateş döndü. Zaten haberin var." dediğin de kaşlarımı çattım.
"Ecrin ona karşı arkadaşlık dışında başka bir his beslemiyorum."gülüp ayrıldık. Yan yana okula doğru yürüyorduk.
"Hep sana sormak istemedim hiç bu konulardan da bahsetmezdik. Bakire misin?" başımı olumsuz salladım. Ben onun bakire olmadığını biliyordum.
"Değilim. Birkaç yıl önce Ateş ile ilkimi yaşadım." Ateş benim için özel biriydi. Beraber büyümüştük ve lisede sevgili olmuştuk. Bazı şeylere merak sarmış ve 1 yıl sonra birlikte olmuştuk. O anlar aklıma gelince gülüp gözlerimi kaçırdım.
"Ateş ile ilişkin gerçekten garipti." dediğin de sesinde ki kıskançlık kendini belli etmişti.
"Dediğim gibi Ateş'e hiçbir zaman öyle duygular hissetmedim." sadece yanlış anlamıştık. Birbirimize aşık olduğumuzu sanmıştık. Okula girdiğimiz de gözüme çarpan kalabalık ile kaşlarımı çattım. Kalabalığa yürümeye başladığımız da Ateş ve Arda'nın tam ortada olduğunu fark ettim. Kalabalığın arasından geçtiğimiz de konuşmalar netleşti.
"Arda siktir git yoksa kötü olacak." Ateş sinirle söylendiğin de Arda sırıttı.
"Bebeğim hadi ama beni bu kadar sevdiğini belli etme." Kuzey'i arkasın da kaşları çatık bir şekilde gördüm. Ateş öne atılarak Arda'ya yumruk attığın da Kuzey hızla ona vurmuştu. Arda karşında ki kanı silerken göz göze geldik. Gülümsediğin de kanlı dişleri ortaya çıktı.
"Arda hala yakışıklısın." diyerek yanına doğru çöktüm. Kuzey ve Ateş yumruk yumruğa dövüşürken Arda'nın yanağını öptüm.
"Hadi revire." kolunun altına girip kaldırdığım da Ateş ve Kuzey yerde oturur pozisyondaydılar.
"Siz de daha fazla uzatmayın." ikisi de ayağa kalkıp arkamdan gelmeye başladılar. Revire girdiğimiz de telefonuma mesaj geldi.
05...: Ecrin ile ilişkini biliyorum.
Görüldü.
05...:
05...: Odanı kontrol etmen gerek...
05...: Kameramın yakın çekimi güzeldir :)
05...: Daha fazlası da var.
Alev: Eee?
Alev: Eline ne geçti?
Alev: Bizi tehdit edecek kadar zavallı olmana şaşırdım.
Alev: Bu bizim hayatımız kimseyi ilgilendirmez.
05...: Seni istiyorum!
Alev: Boş laflar, boş hayaller.
Alev: Sana yazacaklarımı iyi oku.
Alev: Şu zamandan sonra sadece Ecrin var ve sen anca o kameradan bizi izleyebilirsin.
Alev: Sana asla dokunmayacağım.
05...: Fazla kesin konuşuyorsun.
05...: Peki Ecrin'in teyzesi desem?
Alev: Siktir git derim.
05...: Fotoğrafların Teyzesine ulaşmasını istemiyorsan beni dinlemen gerekecek.
Alev: Kimsin bilmiyorum ama seni bulunca hayatını bitireceğim.
05...: Boş laflar, boş hayaller.
05...: Şimdi senden istediğim zamanlar bana fotoğraf atmanı istiyorum.
05...: Ve fotoğraflar nude tarzında olacak.
Alev: Siktir git.
05...: Çok ayıp ama Alevciğim şimdi bir fotoğraf istiyorum.
Alev:
05...: Şimdi gidebilirim teşekkürler ;)
Görüldü.
***
Alev'e kızmayın Ecrin için yapıyor...
Ya da isteyen kızsın yahu
Diğer bölümler de ne görmek istersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend- GİRLxGİRL
Short Story[Tamamlandı.] GirlxGirl Yarı texting denilebilir... Alev, Bilinmeyen ve Ecrin'in hikayesini okumaya hazır olun! #girlxgirl #2 Not:Cinsel içerik olabilir.